השאלה של דונלד טראמפ הפתיעה את נתניהו • ומה הייתה התשובה?

באירוע גיוס תרומות שקיים המועמד הרפובליקני עם הקהילה היהודית בניו ג'רזי, חשף ששאל את נתניהו בפגישה: "למה יהודים מצביעים למפלגה הדמוקרטית?" • לפי הנשיא לשעבר, זו התשובה שנתניהו השיב לו
חרדים 10
כ"ג תמוז התשפ"ד / 29.07.2024 10:21

דונלד טראמפ, הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה”ב , קיים אתמול (ראשון) אירוע גיוס תרומות של הקהילה היהודית בניו ג’רזי, בו נכחו רבים מבני הקהילה החלבית בעיירה דיל.

בנאומו באירוע תקף טראפ את ממשל ביידן והאשים כי בגללו איראן מצליחה לחמש את ארגוני הפרוקסי שלה במזרח התיכון.

טראמפ  טען כי תחת שלטונו הטיל סנקציות על איראן שרוששו את הרפובליקה האסלאמית ולא אפשרו לה לחמש את ארגוני הפרוקסי, בעוד תחת ממשל בייידן לאיראן יש כמות עצומה של כסף לממן את ארגוני הטרור.

בהמשך סיפר על שאלה ששאל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו אירח באחוזתו ביום שישי: “שאלתי את ביבי, למה יהודים מצביעים למפלגה הדמוקרטית? והוא אמר לי: ‘זה הרגל, זה כמעט הרגל, הם רגילים להצביע לדמוקרטים”.

טראמפ טען עוד באירוע: “הדמוקרטים שונאים את ישראל. הדמוקרטים שונאים במידה רבה את העם היהודי. הגיע הזמן שהעם היהודי יתגבר ויצביע עבור הרפובליקנים ודונלד טראמפ, ואנחנו נציל את ישראל”.

 

בימים האחרונים מנהל המועמד הרפובליקני לנשיאות מתקפה נגד קמלה האריס.

באחד מנאומיו אמר: “אותם אנשים שהביכו אותנו באפגניסטן בחוסר היכולת הגסה שלהם, הם אלו שאומרים עכשיו לישראל שלא להילחם יותר בחמאס. תשכחו מ-7 באוקטובר, הם אומרים. כל אדם יהודי שמצביע לקמלה צריך לבדוק מיד את מוחו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות