ילד בן 11 שנפל לפיר בעומק 10 מטר בבני ברק חולץ במצב בינוני • צפו

הילד נפל לפיר אוורור בעומק של 10 מטרים בחניון של בניין משרדים ברחוב מצדה בבני ברק - וחולץ  במצב בינוני, כשהוא סובל מחבלות בגב ובגפיים • איש הצלה: "ראינו את הילד כשהוא בהכרה ושוכב בבור בעומק של כ-10 מטרים בחניון"
חיים טוויל
כ"ג תמוז התשפ"ד / 28.07.2024 22:08

ילד בן 11 שנפל הערב (ראשון) לפיר בעומק של 10 מטרים בחניון בניין משרדים ברחוב מצדה בבני ברק – חולץ  במצב בינוני, כשהוא סובל מחבלות בגב ובגפיים.

בשעה 18:23 התקבלה הודעה במוקד 102 של כב”ה על  ילד שנפל לפיר בבניין משרדים ברחוב מצדה בעיר התורה והחסידות. צוותים מתחנה אזורית בני ברק, בפיקוד מפקד המשמרת רשף סאפי אבו רוקון הגיעו לזירה וזיהו כי בתחתית הפיר אכן נמצא ילד בהכרה.

הצוותים, יחד עם יחידת החילוץ הארצית ‘להבה’ שהוזנקו לזירה, החלו בפעולות חילוץ.

צוותי להבה, בפיקוד מפקד היחידה, סגן טפסר דורון אלמשלי, בנו מערכת הרמה, ובפעולה מקצועית חילצו את הילד והעבירו אותו לכוחות ההצלה שהמתינו מחוץ לפיר.

כוחות ההצלה העניקו לו  טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותו לבית החולים בלינסון.

פראמדיק מד”א אלחנן אלון סיפר: “ראינו את הילד כשהוא בהכרה ושוכב בבור בעומק של כ-10 מטרים בחניון. עוברי אורח במקום סיפרו לנו שהוא נפל לתוך הבור.

“בעזרת לוחמי האש חילצנו אותו ובמקביל ביצענו בדיקות רפואיות. הוא סבל מחבלות בגב ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב”.

ישראל אלתר סגן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק והחובשים אהרון לרר ויעקב קרמילובסקי: “לדברי עוברי אורח הילד נפל לפיר אוורור של חניון. לאחר שחולץ על ידי צוותי הכיבוי הוא פונה לבית חולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות