יעל על האח שנפל בקרב: מוטי גדל כחרדי וחלם להתגייס, רצה לתרום

סמ"ר במיל' מוטי רווה הי"ד חלם להתגייס. לאחר השבעה באוקטובר הגשים את החלום, התגייס לשלב ב' ונפל בקרב ברפיח • אחותו, יעל רובוך, ספדה לו: "ראיתי את האור והברק בעיניים, זה הספיק לי להבין שהוא רוצה לתרום ולתת"
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ד / 28.07.2024 13:18

יעל רובוך, אחותו של סמ”ר במיל’ מוטי רווה הי”ד שנפל בקרב ברפיח מטיל נ”ט, סיפרה על ההחלטה שלו להתגייס לצה”ל בגיל 37, לאחר שגדל כנער חרדי בבני ברק.

הטבות חניה לתושבי ירושלים: מי זכאי? איך מממשים את ההטבות?

בראיון לרשת ב’ היא סיפרה: “מוטי ואני גדלנו בבני ברק, בגיל 16 עשינו שינוי. מוטי שרד הרבה מכשולים וקשיים בדרך, ולמרות כל המצב הוא בחר ללכת בדרך טובה, של עשייה והגיע לאזור דרום הר חברון ובנה את הבית שלו, התחתן ונולדו לו שתי בנות”.

רובוך שיתפה: “הוא עסק בבניה, היה לו רישיון על כלים כבדים והוא כל הזמן הרגיש את הצורך, כבר כמה שנים, לתרום ולתת למען המדינה. הוא עשה את כל המאמצים אחרי השבעה באוקטובר לעשות את הצעד הזה”.

אחרי שפרצה המלחמה התגייס מוטי לשלב ב’ המיועד למי שגדל בחברה החרדית: “הוא החליט שהוא רוצה להתגייס, לעשות מילואים מזורזים וכך היה. הוא עשה מילואים באזור חברון וכשהוא סיים הוא הרגיש צורך שזה לא מספיק וצריך לעשות עוד. הוא נכנס לעזה להפעיל D9. הוא יצא וחזר מספר פעמים”.

יעל סיפרה על ההסבר של אחיה מדוע בחר להתגייס: “הוא סיפר לי שהוא מתגייס, שאלתי אותו בשביל מה, הוא אמר ש’מישהו צריך לעזור ולתת יד ומה שאני יכול לעזור ולתרום מהידע שלי אני אעשה’. הבנתי שזה ממלא אותו וזה החלום שלו. ראיתי את האור והברק בעיניים, זה הספיק לי להבין שהוא רוצה לתרום ולתת”.

היא ספדה לו: “מוטי היה בכל מקום, בכל מה שהיה צריך הוא היה בשביל כולם. מדהים לשמוע עד כמה הוא היה בן אדם מיוחד וטוב לב, אני מגלה את העוצמות והנתינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות