המועמד טראמפ חובט בהאריס: “אני מתחרה נגד מועמדת עם IQ נמוך”

המועמד הרפובליקני לנשיאות השתתף בעצרת של משקיעי קריפטו בנאשוויל וזלזל בסגנית הנשיא שתתחרה מולו • במקביל, גם האריס החלה בקמפיין הנגטיבי שלה כשהציגה אותו כ’ווירד’
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ד / 28.07.2024 11:58

נשיא ארצות הברית לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, השתתף הלילה (מוצ”ש) בוועידת משקיעי ביטקוין שנערכה בנאשוויל ואמר כי לסגנית הנשיא והמועמדת המסתמנת מטעם הדמוקרטים, קאמלה האריס, יש מנת משכל נמוכה.

הטבות חניה לתושבי ירושלים: מי זכאי? איך מממשים את ההטבות?

טראמפ נאם בוועידה של חובבי קריפטו והחמיא להם: “האנשים בחדר הזה הם אנשים בעלי מנת משכל גבוהה” – ואז בחר לתקוף את האריס: “אני רץ נגד אדם עם iq נמוך ואני אפילו לא מדבר עליו. יש לה iq נמוך”.

במקביל, האריס נשאה דברים באירוע גיוס כספים פרטי במסצ’וסטס, ותקפה את הרטוריקה של טראמפ והמועמד לשמש כסגנו ג’יי.די ואנס, כשאמרה שהם מתבטאים בצורה ‘משונה’ או ‘מוזרה’. לפי סוכנות הידיעות רויטרס, מדובר באסטרטגיה חדשה של הדמוקרטים להציג את טראמפ במהלך הקמפיין כ’ווירד’.

לפי דיווח בערוץ 14, האריס גם מנסה ככל הנראה לשווק את עצמה כ’אנדרדוג’ במרוץ לנשיאות, למרות שהסקרים מהימים האחרונים מצביעים על יתרון קל בלבד למועמד הרפובליקני לצד מספר תוצאות תיקו בין השניים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות