“היו מכאיבים לי בכוונה”: מיה רגב חשפה את ההתעללות שעברה בשבי

מיה רגב, שנפצעה מירי במהלך ההימלטות ממסיבת הנובה, שיתפה בהתעללות שעברה בשבי מצד מחבלים שטיפלו לה ברגל שנפצעה • "כדי שאני לא אצעק, אז היו מסממים אותי בקטמין ופתידין לווריד. זה יותר מרפה שרירים ממשכך כאבים"
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ד / 28.07.2024 10:46

מיה רגב, ששוחררה משבי חמאס בפעימה השנייה של העסקה, סיפרה בראיון שהעניקה ליעל אודם בחדשות 12 על ההתעללות שעברה מצד המחבלים שטיפלו ברגלה שנפגעה מירי.

הטבות חניה לתושבי ירושלים: מי זכאי? איך מממשים את ההטבות?

“היו מכאיבים לי בכוונה”, סיפרה על הטיפול ברגל שנפגעה מירי במהלך ההימלטות ממסיבת הנובה. “לפעמים היו לוקחים כלור, אלכוהול או חומץ תפוחים ושופכים לתוך פצעי הירי תוך שהם לוחצים.

“כדי שאני לא אצעק, אז היו מסממים אותי בקטמין ופתידין לווריד. זה יותר מרפה שרירים ממשכך כאבים, אז פשוט לא הייתה לי את היכולת להגיב אליהם – אבל כן הרגשתי”.

על מה שהחזיק אותה באותם ימים קשים, אמרה מיה: “היו לי שתי ברירות, לשכב על המזרן ולבכות שאני מתגעגעת להורים שלי, לבכות על זה שירו בי, לבכות על זה שאני בשבי ופשוט להתקרבן – או להרים את עצמי ולהילחם. אני חושבת שזה בסוף באמת מה שהציל אותי”.

היא סיפרה שברצונה ללמוד רפואה: “כשהייתי שם, אמרתי לעצמי שאם אני יוצאת מזה ומגיעה הביתה – אני רוצה לטפל באנשים כמו שצריך”.

מיה נכנסה השבוע באופן לא צפוי לשני ניתוחים וסיפרה על שורת הניתוחים שהיא עוד עוברת: “ביום חמישי עברתי את הניתוח השמיני. מדובר בזיהום שלא נגמר – חזרתי מעזה עם פטרייה שגדלה לי בתוך העצם בגלל טיפול ממש לקוי שלהם”.

עוד סיפרה מיה: “תמיד שואלים אותי מה הכי היית רוצה לעשות, והדבר הראשון שאני אומרת זה קודם כל לעמוד על שתי רגליים. אני מאוקטובר מקובעת למיטה או לכיסא גלגלים. היו פעמים שהיו לי נפילות ממש קשות – כבר צעקתי על ההורים שלי: ‘קחו אותי לניתוח, אני לא רוצה את הרגל הזאת’. אם היו שמים לי פרותזה, כנראה שכבר הייתי הולכת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות