עידן עמדי על הטבח בילדים: להגיב באכזריות, לשבור להם את העצמות

האמן שנפצע קשה בעזה על הפגיעה הישרה במג'דל שמס: "אכזריות. זו המילה. להפסיק עם המידתיות. להפסיק עם מדיניות ההכלה" • הזמר והיוצר עידן רייכל: "הלוואי היה לנו ראש ממשלה דרוזי. שר ביטחון דרוזי. רמטכ"ל דרוזי. לא היה בניין אחד עומד בביירות הערב"
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ד / 27.07.2024 22:39

שורה של אמנים הגיבו הערב (שבת) על הטבח במג’דל שמס שבגולן, בו נרצחו  11 ילדים ונערים ועשרות נפצעו בפגיעה ישירה של רקטה במגרש כדורגל ביישוב הדרוזי.

האמן והיוצר עידן עמדי, שנפצע קשה ברצועת עזה, כתב בפוסט שפרסם באינסטגרם: “ישראל חייבת להגיב באכזריות ובעוצמה לרצח ילדינו השבת. כן אכזריות. זו המילה. להפסיק עם המידתיות. להפסיק עם מדיניות ההכלה ולשבור להם את העצמות.

“זו תהיה חזית קשה אבל ככל שהמכה שלנו תהיה חזקה יותר, ככה המלחמה הזו תגמר מהר יותר. אחינו הדרוזים הלב שלנו אתכם. אין מילים שינחמו”.

“הלוואי היה לנו נשיא דרוזי”, כתב הזמר והיוצר עידן רייכל באינסטגרם. “הלוואי היה לנו ראש ממשלה דרוזי. הלוואי היה לנו שר ביטחון דרוזי. הלוואי היה לנו רמטכ”ל דרוזי. לא היה בניין אחד עומד בביירות הערב”.

גם הזמר והשחקן לואי עלי, בן העדה הדרוזית, הגיב על האסון בפוסט שפרסם ברשת החברתית. “דם ילדינו אינו הפקר”, כתב עלי בפוסט. בשורה נוספת כתב “מג’דל שמס” והוסיף אימוג’י של לב שבור.

“ילד הולך לשחק כדורגל – ומת”, כתב הזמר והיוצר אבי אבורומי. “די כבר, די אי אפשר לחיות ככה. ממזמן כבר אי אפשר לחיות. ממזמן שכל יום הוא רק ניסיון הישרדות לעבור ליום הבא. יהי זכרם ברוך. הלוואי שהאויבים שלנו יישרפו איבר אחרי איבר. אני לא יודע איך עוד להכיל את הכעס הזה. לא יודע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות