מפקד פיקוד הצפון: ‘כשיגיע הרגע ונצא להתקפה, היא תהיה מכרעת’

מפקד פיקוד הצפון בשיחה עם לוחמי חטיבת גולני: "הגב שלנו זה התושבים, הגב שלנו זה האזרחים והפנים שלנו והקנים שלנו מכוונים לאויב" • "כבר חיסלנו יותר מ-500 מחבלים בלבנון, רובם הגדול מחיזבאללה, והשמדנו אלפי תשתיות"
חיים טוויל
כ' תמוז התשפ"ד / 26.07.2024 15:22

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, ביקר השבוע בצוות הקרב של חטיבת גולני עם מפקד חטיבת גולני, אלוף-משנה עדי גנון ומפקדים נוספים.

במהלך הביקור האלוף שוחח עם מפקדי החטיבה אשר נמצאים בקרב הגנה בגזרה המרכזית בגבול לבנון, תחת עוצבת ‘הגליל’ מזה כ-5 חודשים.

חטיבת גולני פועלת מדי יום להגנה על יישובי הגליל העליון והגברת מוכנות למעבר להתקפה, תוך שיתוף פעולה הדוק עם מחלקות הגנת היישוב, ופעולות יזומות בשטח בשיתוף פעולה עם כוחות האש וחיל האוויר, שמביאות לסגירות מעגלים, חיסול עשרות מחבלים ותקיפת תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון.

אלוף גורדין אמר: “אני, המח”ט, מפקד הגדוד, המ”פ, כולכם – אנחנו מחוייבים לשנות את המציאות הבטחונית פה בצפון. כל תושבי מטולה וכל תושבי הצפון יוכלו לחזור לבתים שלהם. הגדוד והחטיבה עושים עבודה מעולה בהשלמת המהלך ההגנתי שלכם. יש הרבה מאוד פעילויות התקפיות בעניין הזה, אנחנו כבר חיסלנו יותר מ-500 מחבלים בלבנון, רובם הגדול מחיזבאללה, ואנחנו השמדנו אלפי תשתיות.

“הגב שלנו זה התושבים, הגב שלנו זה האזרחים והפנים שלנו והקנים שלנו מכוונים לאויב. שכשיגיע הרגע ונצא להתקפה, היא תהיה התקפה נחרצת ומכרעת. והמציאות שאנחנו בונים עכשיו במה קורה בפגיעה בצד השני ובהרחקה של האויב, מאפשר לנו את ההתקפה הזו לעשות בצורה מאוד מאוד איכותית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות