נעה ארגמני ומשפחות חטופים התפללו בציון הרבי מליובביץ’

נועה ארגמני, החטופה ששוחררה משבי החמאס במבצע הירואי לפני חודש וחצי, הגיעה הבוקר אל ציונו של הרבי מליובאוויטש בקווינס - 9 חודשים לאחר תפילתו של אביה יעקב במקום - עם תמונתה • עם ארגמני הגיעו משפחות החטופים שהתלוו למסע ראש הממשלה בוושינגטון • צפו בתיעוד
נתן פרל
כ' תמוז התשפ"ד / 26.07.2024 12:56

נועה ארגמני, החטופה שחולצה מתוך עזה ב’מבצע ארנון’ לפני חודש וחצי, הגיעה הבוקר (שישי) אל ציונו של הרבי מיליובאוויטש זצ”ל, לשאת תפילה של הודיה ובקשה על שחרור כלל החטופים.

יחד עם ארגמני ואביה הגיעו משפחות החטופים שהצטרפו למסע ראש הממשלה בוושינגטון.

ביקורה של ארגמני –  שתמונה נחטפת לרצועה עזה הפכה לאחת התמונות היותר מזוהות עם מתקפת החמאס בשמחת תורה – נערך כתשעה חודשים לאחר שאביה יעקב התפלל בקבר הרבי, במסע של צעירי חב”ד בישראל, עם משפחות חטופים. בביקורו אז, יעקב נראה אוחז בתמונתה של בתו, כשהוא מתפלל להצלתה. כעת הצטרף יעקב לבתו בתפילתה במקום.

נתינת צדקה לפני הכניסה לאוהל.  צילומים: איציק בלינצקי | וידאו: לירון ווקנין

נועה ארגמני מניחה את שמות החטופים. צילומים: איציק בלינצקי | וידאו: לירון ווקנין

לצד נועה ארגמני ואביה, הגיעו אל הציון נציגי משפחות החטופים: עורכת הדין טליק גואילי אימו של שוטר היס”מ רן גואילי הי”ד שגופתו מוחזקת בידי החמאס, אלי ביבס – אביו של החטוף ירדן ביבס וסבם של הילדים כפיר ואריאל שנחטפו וגורלם אינו ידוע, איילת סמרנו אימו של יונתן הי”ד, שנחטף מהמסיבה והוכרז כנרצח לאחר 59 ימים, אופק שאול – אחיו של אורון שאול הי”ד שנחטף במבצע ‘צוק איתן’, שלי שם טוב – אימו של עומר שם טוב שנחטף לעזה ממסיבת ה’נובה’, אסתר יהלי אמו של החטוף אוהד יהלומי שעדיין מוחזק בעזה, וסבתו של איתן בן ה-12 ששוחרר לאחר 52 יום.

ארגמני ליוותה את ראש הממשלה  במסעו לוושינגטון ונכחה בנאומו בקונגרס. עם איזכורה על ידי ראש הממשלה, חברי הקונגרס הריעו לה ממושכות.

לפני מספר שבועות התמודדה ארגמני עם פטירתה של אמה ליאורה ע”ה, שהתמודדה עם מחלה סופנית ולא הפסיקה לקוות ולהתפלל להתראות עם בתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות