“אסור ליפול למלכודת הזו!”: בן גביר וסמוטריץ’ תוקפים את קמלה האריס

שר האוצר ביקר בחריפות את סגנית הנשיא: "קמלה האריס חשפה בפני העולם כולו את מה שאני אומר כבר שבועות, מה באמת עומד מאחורי העסקה" • השגריר גלעד ארדן: "כשאני שומע את סגנית הנשיא, הטון שלה מעורר דאגות"
אריה ריבקינד
כ' תמוז התשפ"ד / 26.07.2024 10:07

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ ביקר היום (שישי) בחריפות את תנאי העסקה שעל הפרק, ותקף את סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס שהצהירה כי יש “צורך לסיים את המלחמה ולהשיג עסקה”.

סמוטריץ’ צייץ: “קמלה האריס חשפה בפני העולם כולו את מה שאני אומר כבר שבועות, מה באמת עומד מאחורי העסקה. כניעה לסינוואר, הפסקת המלחמה באופן שיאפשר לחמאס להשתקם והפקרת רוב החטופים בשבי החמאס. אסור ליפול למלכודת הזו!”

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו: “לא תהיה הפסקת מלחמה, גבירתי המועמדת”.

גם שגריר ישראל באו”ם גלעד ארדן תקף את האריס, בראיון בגל”צ: “האמירה על עסקה כאילו שהיא בוודאות מסיימת את המלחמה, זה הרי לב הוויכוח בינינו ובין חמאס. השלב הראשון לא בוודאות מסיים את המלחמה. יש לישראל לגיטימציה להמשיך להילחם בחמאס”.

לטענת ארדן, הצורך הזה של ישראל לא עלה מדבריה.

“פערי העמדות התחדדו”, הוסיף ארדן. “כשאני שומע את סגנית הנשיא, ואני לא שומע אותה מחדדת את האשמה של חמאס למצב ברצועת עזה, ומדברת על המראות הקשים ברצועה כאילו זה רק נגרם מצה”ל ולא בגלל הטבח של חמאס, אז הטון הזה מעורר דאגות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות