“תהיה בלב שלי תמיד”: הפוסט של נועה ארגמני על ארנון זמורה הי”ד

נועה ארגמני, החטופה ששוחררה במבצע 'ארנון' ספדה ללמפקד הימ"מ שנהרג במהלך מבצע החילוץ שלה ושל שלושת החטופים: "רוצה להודות לך באופן אישי על כך שבאומץ ליבך לא חשבת פעמיים ויצאת למבצע החילוץ"
חרדים 10
י"ט תמוז התשפ"ד / 25.07.2024 20:52

נועה ארגמני, שחולצה במבצע ‘ארנון’ משבי חמאס בעזה, פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה לזכרו של מפקד מבצע החילוץ, פקד ארנון זמורה הי”ד, שנהרג במהלך הפעולה.

“ארנון, לא זכיתי להכיר או לראות אותך, אבל ברור לי שלא יכולתי לכתוב את השורות האלה עכשיו אם לא היית מחרף את נפשך במבצע החילוץ ההירואי ולשחרורם של שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ואלמוג מאיר ג’אן, ולשחרורי”, כתבה ארגמני.

היא הוסיפה: “שאלתי עליך. סיפרו לי שאתה אדם ערכי, מקסים, אהוב, בן אדם טהור, איש משפחה, בן זוג מדהים ואבא מושלם. כך אישתך מיכל ביקשה שנזכור אותך וכך אני בוחרת לזכור אותך.

“אני רוצה להודות לך באופן אישי ומעומק הלב על כך שבאומץ ליבך לא חשבת פעמיים ויצאת למבצע החילוץ, על כך שבחרת להציל חיים גם בידיעה שתסכן את חייך, ועל כך שעשית זאת בכל פעם מחדש והכל למען החטופים ולמען כל עם ישראל.

“אני מבטיחה לך שאזכור ואזכיר אותך ואת מעשה הגבורה שלך בכל מקום, תהיה בליבי תמיד. הביטוי ‘כי במותו ציווה לנו את החיים’ קיבל משמעות עוצמתית שתהיה שזורה בחיי לעד. ת.נ.צ.ב.ה”.

ארגמני, שהצטרפה למסע המדיני של ראש הממשלה בוושינגטון, פרסמה אתמול, שעות לפני נאומו של נתניהו בקונגרס, פוסט מרגש על יוסי שרעבי הי”ד, החטוף שהיה איתה בשבי החמאס – ונהרג. קודם לכן ספדה ארגמני לאיתי סבריסקי הי”ד, חטוף נוסף שליווה אותה בשבי חמאס.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות