לפיד השתלח: ‘מיליונר, שופר בן שופר’ • ינון מגל: אתה חלול, ריק

יו''ר יש עתיד חשף מדוע יתכנס 'דיון חירום דחוף' במהלך הפגרה בוועדת הכלכלה - ותקף אישית את ינון מגל: "נתן פקודה לפתוח את הכנסת בפגרה כדי לדון בשאלה איך הציבור יכול לעזור כלכלית לשני מיליארדרים כבדים" • מגל: "לא ניתן לכם לסתום לנו את הפה. ימי הסזון נגמרו"
אבי כץ
י"ט תמוז התשפ"ד / 25.07.2024 15:06

בנאום שנשא אמש (רביעי) יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד במליאת הכנסת, הוא תקף את כוונת ועדת הכלכלה לדון על ‘החלטת מפרסמים להימנע מפרסום בערוץ 14’.

חובה לדעת: כך בעלי אופניים וקורקינט חשמליים מתקינים לוחית זיהוי

לפיד פתח במתקפה: “כבר שבועות שהאופוזיציה מנסה לשכנע את הקואליציה לבטל את הפגרה, שום דבר לא עזר. התעקשתם על הפגרה המופקרת והמיותרת ביותר בתולדות המדינה. אתמול נס קרה, הקואליציה התעשתה, שערי שמיים נפתחו, וועדת הכלכלה תקיים בפגרה דיון מיוחד, דיון חירום דחוף”.

לפיד, שהנוכחות שלו בכנסת דלה, המשיך: “ואתה שואל את עצמך איך זכינו בחסד הזה, מה שכנע אותם? מה מספיק חשוב? אולי זה עסקת חטופים, אולי זה סיוע למשפחות המילואימניקים, אולי פצועי צה”ל שאף אחד לא עוזר להם, יש על כל 3,500 פצועי צה”ל רופא מחוזי אחד. אולי, ניחוש אחרון, היות וזו ועדת הכלכלה, אז פותחים אותה בשביל לדון בזה שמעמד הביניים הישראלי מתרסק, שיוקר המחייה הורס דור שלם של צעירים ישראלים.

“החלטתי לבדוק”, עקץ יו”ר יש עתיד, “והסיבה שוועדת הכלכלה מתכנסת בזמן הפגרה לדיון חירום דחוף היא כדי לדון ב’החלטת מפרסמים להימנע מפרסום בערוץ 14′”.

הוא האשים: “מה שלא עשה כל הציבור הישראלי, מה שלא עשו כל הלוחמים והמשפחות, עשה מיליונר בשם ינון מגל”.

לפיד התנפל על ינון מגל וערוץ 14: “שופר בן שופר, שנתן להם פקודה לפתוח את הכנסת בפגרה כדי לדון בשאלה איך יכול הציבור הישראלי לעזור כלכלית לשני מיליארדרים כבדים מיכאל ויצחק מירילשוילי, שאחד מהם אפילו לא חי בארץ. משפחת מירילשוילי היא הבעלים של ערוץ 14, ערוץ תעמולה שקרי, מסוכן, מוטה, נדבך מרכזי במכונת הרעל.

“בשבילם פותחים את הכנסת, בשבילם כל הכנסת מבטלת חופשות ועומדת דום לקיים דיונים. אם רק היה לכם אכפת ככה מהחטופים, אם היה לכם אכפת ככה מעם ישראל או מהכלכלה מצבנו היה טוב בהרבה”.

 

ינון מגל הגיב ללפיד: נשמה, בניגוד אליך, אני (לצערי) לא מיליונר. אבל אולי זה עוד ישתנה, לך תדע, עובד על זה…

“הדיון בכנסת על חרם המפרסמים על ערוץ 14 הוא דיון חשוב כדי לעצור את הקרטל המאפיוזי של ההון שלטון שהיית חלק ממנו כל חייך. לא ניתן לכם לסתום לנו את הפה. ימי הסזון נגמרו”.

על האמירה “שופר בן שופר” – כתב מגל: “תשתדל בבקשה לעזוב במנוחה את אבא שלי, אל”מ (מי”ל) יוחנן מגל ז”ל שעשה למען מדינת ישראל ועם ישראל, למען צהל ולמען ההתיישבות בכל ארץ ישראל הרבה יותר מהפרזנטציות החלולות שעשית כל ימיך. אם זה לבנקים, אם זה לכלי תקשורת של מליארדרים, אם זה לבעלי הון באמריקה ואם זה לתרבות הפרוגרס הריקה. כמוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות