חבורת החמוצים המרירה בתקשורת ממחישה שוב את הניתוק שלה

נתניהו עשה שירות מדהים למען מדינת ישראל, הרים את הכבוד הלאומי שלנו • אל תתבלבל מתקשורת צבועה, אל תיכנע לגנרלים מבולבלים ואל תיחלש מפרשנים אכולי שנאה עצמית • לך עם האמת. עמוד על שלנו בגאון בפגישותיך המדיניות, אל תיכנע. הרוח הגדולה של העם כולו מאחוריך
השר בצלאל סמוטריץ
י"ט תמוז התשפ"ד / 25.07.2024 13:34

ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה אתמול שירות מדהים למען מדינת ישראל. הוא הרים את הכבוד הלאומי שלנו, הביא את האמת הפשוטה שלנו בשפה ברורה ורהוטה כמעט לכל בית בעולם וביטא את המקום המרכזי שמדינת היהודים תופסת בעולם.

חובה לדעת: כך בעלי אופניים וקורקינט חשמליים מתקינים לוחית זיהוי

תחשבו על המעמד הזה.

בעיצומה של מלחמה קשה ומול גלי צביעות אנטישמית ששוטפים עולם של שקר, ראש ממשלת ישראל מתקבל בתשואות רמות באחד המקומות המשפיעים בעולם, נושא נאום מרשים ומייצג את ישראל בגאון בקונגרס של המעצמה הגדולה והחשובה בעולם.

נאום רהוט ומהוקצע היטב, בתוכן ובסגנון. נאום שחידד את האמת הפשוטה מול השקר הגס, את האור מול החושך ואת הטוב מול הרע. נאום שביטא את רחשי הלב של הרוב המוחלט של העם בישראל ושל תומכיה של ישראל ברחבי העולם. מסע ההסברה העולמי הטוב והיעיל ביותר שיכול להיות בעת מלחמת הקיום שאנו בעיצומה.

וכמו בתסריט שנכתב מראש, חבורת החמוצים המרירה בתקשורת הישראלית ממחישה שוב את עוצמת הניתוק שלה מההוויה הישראלית ועושה הכל כדי לקלקל את החגיגה.

כל הנחום ברנעיים והנדב אילים פותחים בתחרות מי יחפש יותר פגמים וחסרונות ויסביר למה זה בעצם לא זה. למה אסור שאזרחי ישראל יקומו הבוקר חלילה שמחים יותר, גאים יותר, חזקים יותר, מאמינים ונחושים יותר, עם אמונה בצדקת הדרך ויכולת עמידה טובה יותר בדרך אל הניצחון.

והאמת היא שזו תמונת המצב של התקשורת הישראלית כמעט מהיום הראשון למלחמה.

ניגודיות עצומה מהמצב האמיתי ומהמקום שבו נמצא הרוב בישראל. אל מול גבורת הלוחמים, הערבות ההדדית של העורף ותעצומות הנפש של ההורים השכולים, בולטים החולשה, המרירות והתבוסתנות של התקשורת בישראל. תקשורת שיוצאת מגדרה כדי להחליש ולזרוע ייאוש, שמחפשת לספר בכח כמה הכל רע – במלחמה, בכלכלה, במצב החברתי ועוד.

לכולנו יש כאב עצום על הנופלים והנרצחים, על משפחות החטופים ועל עשרות אלפי תושבי הצפון שעוד לא יכולים לחזור הביתה בביטחון. אנחנו מבינים היטב את המצב המורכב שישראל נמצאת בו מול שלל אויבינו החפצים להשמידנו ופועלים ללא לאות כדי לטפל בכך.

אבל אנחנו יודעים לראות גם את הטוב, והוא גדול מאוד מאוד.

אנחנו יודעים לראות את העם הנפלא שלנו, את הרוח הגדולה, את הגבורה והנחישות שלו, את הערבות ההדדית, את הישגי המלחמה, את עזה מתפרקת ואת חמאס הולך ומושמד, את החטופים הרבים שכבר הצלחנו ברוך השם להחזיר הביתה בריאים ושלמים, את העובדה המדהימה שהכלכלה שלנו מתאוששת בקצב מרשים, תוך כדי המלחמה ומשקפת חוסן לאומי וכוחות חיים אדירים שיש בנו ויבטיחו לנו בעזרת השם את הניצחון. את המשך ההתפתחות של ראשית צמיחת גאולתנו, למרות ומתוך האתגרים והקשיים.

אז תודה לך אדוני ראש הממשלה. תודה על הראש שהרמת והגב שזקפת, על הראות שמילאת לנו באוויר מחדש, על רגעים של זקיפות קומה וכבוד לאומי שסיפקת לנו. תודה על בהירות וקול צלול. תודה על מופע של נחישות ואמונה.

תודה לריבונו של עולם על שחנן אותך במנהיגות, מערכי לב וכישרון ועל ששם בפיך מענה לשון. אני משוכנע שהרוב המוחלט בעם ישראל קם הבוקר חזק יותר, אופטימי יותר ומאמין יותר.

ומכאן אדוני ראש הממשלה, יש לך משימה אדירה. קח את הרוח הגדולה הזו עד הניצחון. אל תחשוב אפילו לרגע למסמס אותה בעסקת כניעה ולעצור את המלחמה רגע לפני השגת מלוא מטרותיה. אל תעניק לסינואר תמונת ניצחון ואל תשליך אותנו מאיגרא רמא של התרוממות הרוח הזו לבירא עמיקתא של כניעה ותבוסה.

אל תתבלבל מתקשורת צבועה, אל תיכנע לגנרלים מבולבלים ואל תחלש מפרשנים אכולי שנאה עצמית. לך עם האמת. עמוד על שלנו בגאון בפגישותיך המדיניות, אל תיכנע. הרוח הגדולה של העם כולו מאחוריך, כמו גם היסטוריה של אלפי שנים ומחויבות לעתידו של העם היהודי.

מחזקים אותך ומתפללים שתמצא חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות