הגרמ”צ ברגמן במתקפה על הרב דוד לייבל: “צריך להיזהר ממנו כמו מאש”

בדברים שנשא הגרמ"צ ברגמן, זקן חברי 'המועצת' של 'דגל' השמיע ראש הישיבה דברים חריפים נגד פעולותיו של הרב דוד לייבל לגיוס חרדים לצה"ל: "כל הזמן יש לו רעיונות חדשים. הוא מחפש איך להחריב ולהרוס את הבני תורה. רק גאווה יש כאן" 
יוסף גרינבוים
י"ט תמוז התשפ"ד / 25.07.2024 11:45

על רקע היוזמות האחרונות של הרב דוד לייבל, נשיא קהילות ‘אחוות תורה’, ובראשן הקמת ‘חטיבה חרדית’ בצה”ל, השמיע הגאון רבי מאיר צבי ברגמן מחאה חריפה נגדו – במסגרת דברי חיזוק שביקשו להעביר בשמו לכינוס של אחת הקהילות בארץ.

מדובר בהתבטאות שלא זכורה מזה עשרות שנים של זקן חברי מועצת גדולי התורה של ‘דגל’, כאשר בדבריו התבטא כלפי הרב לייבל כי הוא בעל גאווה ומחריב והורס את ה’בני תורה’.

הנה התמלול המלא מדבריו החריפים: “יש אחד שנקרא לייבל, כל הזמן יש לו רעיונות חדשים, הוא מחפש איך להחריב ולהרוס את הבני תורה. תגיד להם שצריך להיזהר ממנו כמו מאש”.

הגרמ”צ ברגמן התבטא בחריפות שלא זכורה ושלא כהרגלו: “תגיד להם שהוא בעל גאווה גדול, רק גאווה יש כאן ולחפש להרוס את הבני תורה ה’ ירחם”.

בשבועות האחרונים גברו מחאות מול ביתו של הרב דוד לייבל בבני ברק. זאת לאחר שהשמיע רעיונות כיצד ניתן לשלב חרדים לשירות צבאי. במסגרת פעילותו  קיים ישיבות ושיתופי פעולה עם בכירים בצה”ל, בהם דן עמם כיצד ניתן ליצור מסלולים במסגרת צבאית עבור הציבור החרדי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות