“היית גיבור”: הפוסט המרגש של נועה ארגמני על יוסי שרעבי הי”ד

החטופה שחולצה מעזה ושוהה עם משלחת ראש הממשלה בביקור המדיני בוושינגטון, פרסמה פוסט לזכר יוסי שרעבי הי"ד ששהה יחד עמה בשבי עד שנרצח • "תמיד תהיה חלק ממני ואני לקחתי על עצמי להיות השליחה שתספר את הסיפור שלך שכולם ישמעו איזה גיבור היית" 
נתן פרל
י"ח תמוז התשפ"ד / 24.07.2024 17:40

שעות לפני נאומו ההיסטורי של נתניהו בקונגרס: נועה ארגמני, החטופה ששוחררה במבצע ארנון והצטרפה למסע של ראש הממשלה לוושינגטון, פרסמה היום (רביעי) פוסט מרגש על יוסי שרעבי הי”ד, החטוף  שהיה איתה בשבי החמאס – ונהרג.

“לראשונה שפגשתי אותך ראיתי בן אדם מבועת, מפוחד, מלא דאגה למשפחתך ולאשתך נירה ולבנות, אשר הפרידו ביניכם עוד ב-7 באוקטובר ומאז לא הגיעה אליך שום פיסת מידע על מצבם, כשאתה מצוי בחוסר וודאות מוחלט על מה שעלה בגורלן”, כתבה ארגמני בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה..

“במשך השהות המשותפת שלנו בשבי הכרתי בן אדם מדהים, מלא אצילות וענווה, בן אדם של אמת. תמיד היה לך חשוב להדגיש שלא משנה מה, גם אם אנחנו לא מסכימים אחד עם השני, הכי חשוב זה לכבד האחד את השני”, תיארה נועה את הימים המשותפים בשבי.

“למדתי ממך המון במשך התקופה הזאת וכל יום הופתעתי לגלות כמה תכונות אופי ותחביבים משותפים יש לשנינו למרות פערי הגילאים בינינו”.

ארגמני הוסיפה: “תודה לך שדאגת לי והיית לצדי לאורך כל הדרך, שתמכת בי, שהקשבת לי, ואפילו שהעלית בי חיוך גם בתקופה הקשה”.

היא הבטיחה לסייע בשחרורו של אחיו, אלי שרעבי. “אני מבטיחה לך ולמשפחתך היקרה שאעשה ככל יכולתי בשביל להחזיר את אלי אחיך, שנחטף גם הוא ב-7 באוקטובר, לפני שיהיה מאוחר מדי. אעשה ככל יכולתי על מנת שלא תופקר ותישאר מאחור פעם נוספת”.

היא הדגישה: “תמיד תהיה חלק ממני, ואני לקחתי על עצמי להיות השליחה שתספר את הסיפור כדי שכולם ישמעו איזה גיבור היית וכדי שהטרגדיות האלה לא יחזרו שוב”.

איתי סבירסקי, יוסי שרעבי ונועה ארגמני בסרטון חמאס, צילום: רשתות ערביות

אמש, ספדה ארגמני לאיתי סבריסקי הי”ד, חטוף נוסף שליווה אותה בשבי חמאס: “לאורך כל הדרך היית לצידי ואני לצידך, היית חבר הנפש שלי, איש השיחה שלי והאח הגדול שאף פעם לא היה לי. לימדת אותי את המורכבות של הנפש ואיך כל אחד מאיתנו מתמודד עם דברים בדרך אחרת, שאין דרך לא נכונה, כל אחד והדרך שלו.

“אני מודה לך על הימים שהייתי מבועתת מפחד ותמיד אמרת לי ‘אני פה איתך. זה קשה, אבל אני פה איתך'”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות