“בכיתי, נתן אגרוף בבטן!” כוס המים של מגי טביבי ריגשה את הרשת

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14 ריגשה את הצופים כששברה את צום י"ז בתמוז בשידור חי עם ברכת 'שהכל' ולגימת מים • והתגובות ברשת? איש תקשורת: גם אני בכיתי - לא היה כדבר הזה בישראל מ-ע-ו-ל-ם! ואני מכיר את הטלוויזיה הישראלית עוד משנות ה-60"
אבי כץ
י"ח תמוז התשפ"ד / 24.07.2024 16:44

מגי טביבי, מגישת ‘המהדורה המרכזית’ של ערוץ 14,  ריגשה אמש את הצופים, כאשר שברה את צום י”ז בתמוז במהלך השידור – עם ברכת ‘שהכל נהיה בדברו’, לגימת כוס מים וקריאה לאחדות בעם.

תחילה הציגה מגישת החדשות שידור חי מהכותל המערבי שם נצפו מתפללים רבים – ואמרה: “זוהי הזדמנות להזכיר שעל רקע הקרע החברתי והחורבן שפקד את כולנו בשבעה באוקטובר – כוחנו באחדותנו. אולי זה הזמן להוריד את החומות היום יותר מתמיד”.

ואז טביבי התירה את צומה האישי ובירכה ברכת ‘שהכל נהיה בדברו’, לגמה כוס מים ומיד לאחר מכן חזרה לשידור.

הצעד היהודי של טביבי ריגש צופים רבים – וברשתות החברתיות הגולשים לא נותרו  אדישים.

ח”כ אלמוג כהן ממפלגת ‘עוצמה יהודית’ הגיב: “אינני אדם דתי, ריגשת”.

הגולש יוני כהן כתב: “ציוץ קצת אישי (סליחה מראש), אני אדם שגדל בבית חרדי קלאסי, כיום אני לא מגדיר את עצמי חרדי, גם לא דתי. הסרטון הזה נתן לי וואחד אגרוף בבטן!!”

הרב אברהם סתיו צייץ: ” תגידו מה שתרצו על ערוץ 14. ישראל 2024 צריכה יותר חיבור ללוח השנה היהודי על המסך שלה. הציבור ששובר את הצום ברגעים הללו הוא כבר לא מיעוט קטן. ומי שלא יראה אותו – יפסיד”.

אורי צייטלין כתב: “מעניין מה הרגיש אתמול מסורתי בן 60 או אפילו דתי שכל ערב כבר 40 שנה מתיישב לראות טלוויזיה ופתאום ראה מגישה צעירה שצמה בדיוק כמוהו ופותחת את הצום על המסך”

יהודה ולד, ‏מנכל מפלגת הציונות הדתית, הגיב: “תודה מגי, על שיעור גדול. כמה קידוש ה’ אפשר לעשות על ידי כוס מים קטנה”.

הגולשת מיה לוי התרגשה: “רגע טלויזיוני מכונן! לא פחות! מגי טביבי המלכה, צחה, לבנה, בשליחות, בענווה, שוברת צום בשידור חי אחרי דברי אחדות מרגשים וברכה. אני יושבת, בוכה מהתרגשות וחושבת רק על גברת צנונית אחת בערוץ מתחרה, ולהבדיל מגי טביבי. הבחירה לשים אותך בחזית היא מדוייקת”

איש התקשורת חגי סרי-לוי:  “מודה: גם אני בכיתי – לא היה כדבר הזה בישראל מ-ע-ו-ל-ם! ואני מכיר את הטלוויזיה הישראלית עוד מימי שידורי הניסיון שלה בשנות ה-60”.

יוסי באום: “מדינה יהודית – אלפי קרנות זרות משקיעים מיליארדים בהפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה. כוס מים אחת, חזקה יותר מכולן”.

גם אנשי ערוץ 14 הרימו למגישה.

מגיש ‘האולפן הפתוח’, בועז גולן צייץ: “ערוץ יהודי! מגי טביבי, מגישת מהדורת ערוץ 14, מסיימת את הצום בשידור חי ובקריאה לאחדות”.

שמעון ריקלין כתב: “עם כוס מים חיים. שברה מגי טביבי אתמול את הצום בפתיחת החדשות של ערוץ 14. מים שמנקים את האבק שהחביא כל סממן דתי בתקשורת הישראלית. מים שנובעים בעוצמה ממעיינות המסורת הישראלית. מים שמסמלים צדק והם סמל לשיוויון שעוד יבוא כשחומת הפריבליגים תיפול. אשרינו שזכינו מגי טביבי. תבורכי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות