‘מפוקח’ מביתר עילית שנהג בלי רשיון, יצא מבית משפט – ונהג שוב

יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים ויחידת 'צור' של שב"ס, עצרו תושב ביתר עילית, מפוקח בגלל מעשים חמורים, בשנות ה-20 לחייו - הנמצא בפיקוח לאחר שנצפה נוהג ברכב למרות שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו - והוגש נגדו כתב אישום בגין 3 מקרים
חיים טוויל
י"ח תמוז התשפ"ד / 24.07.2024 16:05

לאחר שנעצר בעקבות הפרות צו פיקוח לאחרונה ונהיגת רכב ללא רישיון נהיגה –  אמש נעצר תושב העיר החרדית ביתר עילית, לאחר שבסיום דיון בבית המשפט, עלה לרכבו ונהג בו שוב.

היום (רביעי) הוגש נגדו בבית המשפט כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה ירושלים, ומעצרו הוארך.

במסגרת שיתוף פעולה בין יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים ויחידת ‘צור’ של שב”ס, האמונה על מפוקחים שלחובתם עבירות של מעשים חמורים, נעצר תושב ביתר עילית, בשנות ה-20 לחייו, לאחר שנצפה נוהג ברכבו זאת למרות שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו – ולא בפעם הראשונה.

אמש  הובא הנאשם לדיון בימ”ש בעניינו, לאחר שיום קודם נתפס פעם נוספת על ידי קצין פיקוח של יחידת ‘צור’ בחשד להפרת צו הפיקוח. בתום דיון, במהלכו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו, הורה בימ”ש על שחרורו בתנאים מגבילים – ערבות כספית.

עם סיום הליך שחרורו משב”ס בשעות הערב, שב הנאשם ועלה אל מושב הנהג ברכבו והחל בנהיגה.

פעילות מהירה ומשותפת של קצין פיקוח שב”ס ובלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, הובילו למעצרו בעת נהיגה והעברתו לחקירה ביחידת התנועה בירושלים, שבסיומה נכלא.

במהלך היום, הגישה יחידת תביעות תעבורה במחוז ירושלים כתב אישום נגדו בגין 3 מקרים של נהיגה ברכב ללא רישיון נהיגה כלל וללא ביטוח, כששניים מהמקרים התרחשו ביומיים האחרונים.

רס”מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים: “פרט לחשדות הפליליים הקיימים נגד הנאשם בעניין הפרות תנאי צו פיקוח עברייני מין, תפסנו אותו מפר פעם אחר פעם את חוקי התעבורה ונוהג על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, ובכך מסכן את ציבור המשתמשים בדרך. שיתוף הפעולה בין שב”ס ליחידת התנועה של המשטרה בירושלים, הוביל לתפיסתו ומיצוי הדין עמו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות