כחודשיים אחרי: נהג ‘קווים’ לבני ברק שתקף נוסע חרדי עדיין חופשי

לפני כחודש וחצי תקף נהג אוטובוס ערבי של חברת 'קווים' נוסע חרדי - והמשיך בתקיפה גם לאחר שהגיע אמבולנס • למרות תיעוד האירוע, עד כה לא הוגש כתב אישום נגד הנהג •  עו"ד חיים בלייכר: "חומרת המעשים מצדיקה טיפול נחוש ומידי. התוקף המסוכן משוחרר וטרם החל הליך משפטי"
חיים טוויל
י"ח תמוז התשפ"ד / 24.07.2024 14:14

עו”ד חיים בלייכר מחוננו פנה במכתב למשטרה בדרישה להגיש כתב אישום נגד נהג אוטובוס ערבי של חברת קווים – שתועד לפני כחודש וחצי כשהוא תוקף בפראות נוסע חרדי, סמוך למחלף בר אילן.

הנהג היכה את הנוסע במשך דקות ארוכות ולא חדל ממעשיו גם לאחר הגעת אמבולנס למקום.

אולם, למרות תיעוד התקיפה אשר הופץ ברשתות החברתיות, עד כה לא הוגש כתב אישום כנגד הנהג.

במכתבו מתאר עו”ד בלייכר את התקיפה האכזרית ודורש מהמשטרה להעמידו לדין: “בתאריך 04.06.24 במחלף בר אילן, הותקף מרשי באכזריות עד כדי ניסיון להורגו על ידי נהג אוטובוס מוסלמי של חברת קווים. החשוד הכה את מרשי באכזריות רבה ללא כל הצדקה באגרופים לפנים, ניסיון לעקר את עיניו עם האצבעות וחניקות מרובות, תוך שהחשוד דורש ממרשי לבקש סליחה מ-‘אללה’.

“שיא האירוע, בעת שהחשוד הפליא מכותיו בקורבן, תועד, פורסם ויצר זעזוע עמוק בציבור הרחב. למרות הראיות החד משמעיות, חלף מעל חודש וחצי וטרם הוגש כתב אישום כנגד החשוד.

“הח”מ פנה במכתב מספר פעמים לתביעות תל אביב של המשטרה אך לא קיבל כל מענה. תקיפה כה חמורה הייתה צריכה להיות מטופלת בידי הפרקליטות, לצורך הגשת כתב אישום בעבירות חמורות ההולמות את חומרת המעשים. עתה משהתיק הגיע לתביעות המשטרה ראוי כי התיק יטופל במלא הרצינות והזריזות”.

עו”ד בלייכר: “אזרחי ישראל נחשפו לסרטון אלימות מזעזעת של נהג אוטובוס אסלאמסטי כלפי יהודי. עדות הקורבן מזעזעת ביותר. חומרת המעשים מצדיקה טיפול נחוש ומידי והיה ראוי לעצור את התוקף עד תום ההליכים. לצערנו עבר מעל חודש וחצי, התוקף המסוכן משוחרר וטרם החל הליך משפטי. אנו דורשים מהתביעה להתעשת ולמצות לאלתר את הדין עם התוקף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות