דיצה אור נגד מתווה העסקה: “זו הפקרה, זו בגידה בחטופים שלנו”

דיצה אור, אימו של אבינתן בן ה-31, שנחטף לפני 292 ימים ממסיבת הנובה, דורשת לגבש עסקה שתכלול את כל החטופים: "אני לא מאמינה בעסקה הזאת, עסקה שבנויה על שלבים לא תתקדם" • "אם ראש הממשלה יחתום על עסקה שמזניחה את הבן שלי, אנחנו נבוא חשבון על זה מיד"
חרדים 10
י"ח תמוז התשפ"ד / 24.07.2024 12:15

דיצה אור, אימו של אבינתן, שנחטף לפני 292 ימים ממסיבת הנובה, אמרה היום (רביעי) ברשת ב’ כי היא מתנגדת בחריפות  לעסקת חטופים “חלקית”.

אור, שמשתתפת במשלחת ראש הממשלה לוושינגטון והייתה בפגישה שערך עם משפחות החטופים, אמרה בתוכנית ‘סדר יום’ עם יואב קרקובסקי כי מדובר ב”עסקת הפקרה”.

דיצה, שלדבריה בנה בן ה-31 לא צפוי להיכלל בשלב הראשון של העסקה, אמרה בריאיון: “אני לא מאמינה בעסקה הזאת, זו עסקת הפקרה. זו בגידה בחטופים שלנו וראש הממשלה אמר בצורה מפורשת: אני צריך לקבל החלטות כואבות. הוא הסתכל לנו בעיניים כשהוא אמר את זה, וזה לא מקובל עלי. אם זה יקרה, זה יהיה במזיד, ועל זה אנחנו לעולם לא נסלח”.

לדבריה, “צריך לעשות הכל כדי להחזיר אותם. אני פשוט יודעת שעסקה שבנויה על שלבים לא תתקדם. אי אפשר לסמוך על פרטנר כמו חמאס”.

היא הוסיפה: “אם ראש הממשלה שלי גרם לכך שהבן שלי נחטף בלי אמצעי הגנה, הפעם, אם זה יקרה, זה יהיה במזיד, ועל זה אנחנו לעולם לא נסלח”.

היא גם הביעה את חששותיה מההשלכות של העסקה המוצעת: “אנחנו יודעים שצריך למוטט את החמאס. מי שינהל את הרצועה בשנה-שנתיים הקרובות זה צה”ל. אם ראש הממשלה יחתום על עסקה שמזניחה את הבן שלי ועוד מאה חטופים, אנחנו נבוא חשבון על זה מיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות