ארגמני בבכי לנתניהו: נשברתי בשבי כשאמרת שהמלחמה תהיה ארוכה

חרדים 10
|
י"ז תמוז התשפ"ד / 23.07.2024 17:56
נועה ארגמני מתלווה לראש הממשלה בנסיעתו לוושינגטון ובשיחה שקיימה עמו סיפרה לו על הרגע הקשה ביותר שהיה לה בשבי • “האזנתי לרדיו ושמעתי אותך אומר שהמלחמה תהיה ארוכה. חשבתי שלא אצא מפה. זו הייתה נקודת שבר עבורי”

נועה ארגמני, החטופה שחולצה במבצע ‘ארנון’, שהצטרפה למסע ראש הממשלה לוושינגטון, שוחחה עמו אמש וסיפרה לו בבכי על תקופתה בשבי חמאס.

נועה סיפרה לראש הממשלה כיצד ראתה את המוות בזמן שהייתה בשבי. “ראיתי את המוות מול העיניים כשאיתי סבירסקי ויוסי שרעבי שהיו איתי נהרגו לידי”.

גורמים שהשתתפו בשיחה סיפרו כי נועה אמרה שהדבר שהכי היה לה קשה לשמוע את נתניהו אומר ברדיו שהמלחמה תימשך עוד זמן רב. “הרגע הכי קשה שהיה לי זה שהאזנתי לרדיו ושמעתי אותך אומר שהמלחמה תהיה ארוכה. חשבתי שלא אצא מפה. זו הייתה נקודת שבר עבורי”.

לפי אותם גורמים, ארגמני הדגישה בפני נתניהו שאמירתו שברה את רוחה, וגרמה לה לחשוש לעתידה. “יש את המלחמה, אבל יש דברים שאין להם זמן. וכשהיא שומעת את זה בשבי, זה נוראי. זה באמת היה קשה”.

בתום דבריה פרצה ארגמני בבכי.

לשכת ראש הממשלה לא התייחסה לדברים.

ארגמני ואביה יעקב, הצטרפו לטיסתו של ראש הממשלה לוושינגטון, שם הוא צפוי להיפגש עם נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן. בנוסף, נתניהו ינאם בפעם הרביעית בקונגרס – שיא למנהיג זר.

אמש, לאחר הגעתו לוושינגטון, הוא נועד במלונו עם נציגים של משפחות חטופים ומשפחות שכולות.

בזמן טיסתה של ארגמני ואביה, נמתחה על השניים ביקורת מכוערת מצד אנשי שמאל  ברשתות החברתיות, בגלל הצטרפותם לנתניהו. ח

בר הכנסת שמחה רוטמן תקף את המבקרים בחריפות: “אפילו לא מתחיל לדמיין איזו זוהמה מחשבתית ונפשית יכולה להיות לאדם שכך מדבר על חטופה ששוחררה”.