מתקפה מכוערת ברשת של עיתונאי שמאל נגד נועה ארגמני ואביה

אנשי התקשורת דן מרגלית ואורי משגב השתלחו בחטופה נועה ארגמני ואביה, רק כי הצטרפו לנסיעת נתניהו: "בושה שלא היתה כמותה, חרפה" - וקיבלו ללייקים • איילה חסון: "נועה, את לא לבדה. התעלמי מחלאות האדם חסרי החמלה שמעזים לתקוף אותך" • שיקלי: בור ללא תחתית של רוע
יוני גרין
י"ז תמוז התשפ"ד / 23.07.2024 10:16

פתאום מותר לתקוף חטופים ובני משפחותיהם? מתקפה מכוערת של עיתונאי שמאל נגד נועה ארגמני, ששוחררה ב’מבצע ארנון’ משבי חמאס ואביה יעקב, רק משום שהצטרפו לטיסת ראש הממשלה לוושינגטון.

העיתונאי ואיש השמאל אורי משגב כתב: “נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאיתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים. בושה שלא היתה כמותה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם”.

העיתונאי הקשיש דן מרגלית הוסיף: “מצטרף לאורי משגב, חרפה לנועה ארגמני ולאביה שמשמשים מרצונם תפאורה לתצוגת ביבי בוושינגטון”.

השניים זכו לאלפי לייקים ותגובות מעודדות. חלק מהמגיבים אף השתלחו בצורה מכוערת יותר.

מגישת הטלוויזיה איילה חסון התייחסה לדברי מרגלית ומשגב וכתבה: “נועה ארגמני יקרה, את לא לבד. מחזקת אותך. חווית גיהנום בשבי חמאס. ספרי על כך לעולם שכבר הספיק לשכוח. ספרי לעולם שיש עוד כמוך שם בשבי. התעלמי מחלאות האדם חסרי החמלה שמעזים לתקוף אותך”.

השר עמיחי שיקלי הגיב: “246 ימים בשבי חמאס, בן זוג שעודנו חטוף בעזה אבינתן אור, אמא שנפטרה לפני פחות מחודש ממחלה קשה, אבל הכתבים של הארץ חושבים שהם במקום לחלק למשפחת ארגמני ציונים. בור ללא תחתית של רוע לב שנאת חינם ואטימות. בושה שלא הייתה כמוה”.

תמיר מורג, הכתב המדיני של ערוץ 14, כתב: “מהרגע שהתברר להם שנועה ארגמני לא חולקת את שנאתם החולנית לנתניהו, אנשים שדורשים לשלם כל מחיר כדי להחזיר את החטופים מאחלים לה להיחטף בחזרה לעזה. לא שניים או שלושה צייצנים מטורללים – אלפים שעושים לייקים לצואה המחשבתית הזו, ועוד עשרות או מאות אלפים שחושבים כך בשקט. מחלת נפש קולקטיבית חשוכת מרפא”.

איש התקשורת אברהם גרינצייג כתב: “זה בסדר. יש לנו מספיק רחמים על מה שנהיה משניכם”.

גם המסבירן יוסף חדאד הגיב לאורי משגב. “מי אתה בכלל שתיתן ביקורת לחטופה שהייתה חודשים ארוכים בשבי חמאס?! לחטופה שבן זוגה עדיין בשבי?! לה ולאביה שבאבל על האם שנפטרה ממחלה קשה וממשיכים להיאבק למען החטופים בדרך בה הם מאמינים?! באיזה זכות אתה בכלל מעז לדבר עליהם ככה?! היחיד שצריך להתבייש זה אתה… והאמת שאני מתבייש שיש בינינו אנשים עם דעות קיצוניות כאלה בלי טיפת אנושיות ומוסר. חצוף”.

ח”כ אלמוג כהן הגיב למשגב: “בטח התאפקת כל היום, אך לבסוף יצא המרצע מן השק”.

ח”כ בועז ביסמוט בתגובה לדברי הבלע נגד נעה: “אורי משגב, אל תיכנס לנעליים לא שלך! נעליה של נעה ארגמני גדולות פי כמה משלך. בחורה בת 27 שהוחזקה שמונה חודשים בשבי, שהופרדה מבן זוגה אבי-נתן שנשאר בשבי, ונאלצה לקבור את אימה אחרי מאבק קשה במחלת הסרטן.

כמה חוצפה, כמה רוע וכמה גועל יש באיש אחד שיכול להתעלם מכל זה? נעה עברה חוויות שאי אפשר לתאר במילים, ודווקא עכשיו, כשהיא חולצה וחזרה הביתה, יש מי שמעז להטיל בה דופי.

טוב מאוד שנועה ארגמני הצטרפה למשלחת של ראש הממשלה עם נציגי משפחות החטופים. היא צריכה להיות שם כדי לדבר ולספר על מה שעבר עליה בשבי ועל הדחיפות שיש בהשבתם של כל החטופים. אין לך שום זכות להעביר עליה ביקורת – יש לך רק את החובה לתמוך ולהפגין אחדות למען השבת כל יקירנו הביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות