ט.ל.ח.: טעות מביכה בפרסום היישר מטיסת הבכורה של מטוס ‘כנף ציון’

אריה ריבקינד
|
ט"ז תמוז התשפ"ד / 22.07.2024 19:37
שרה נתניהו נהגה ברגישות ושוחחה מתוך מטוס ‘כנף ציון’ בדרכה לארה”ב עם משפחות של חטופות ברצועת עזה – אך מי שהעלה את התמונה שלה לאינסטגרם, ביצע טעות מביכה

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, המריאה היום (שני) יחד עם בנימין נתניהו למסע מדיני בארצות הברית, לראשונה על מטוס ‘כנף ציון’.

נתניהו ניצלה את ההזדמנות, ברגישות, על מנת לשוחח עם אימהות של חטופות ברצועת עזה.

אך מי שפרסם את התמונה שלה מהשיחה על המטוס בחשבון ברשת החברתית אינסטגרם, ביצע טעות חמורה.

בפרסום נכתב כי שרה נתניהו שוחחה עם “אמהותיהן של שירה אלבג ואורלי גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס”. אלא שלחטופות בשבי חמאס קוראים לירי אלבג ודניאלה גלבוע – ואילו השמות שכתבה הן השמות של האימהות שאיתן שוחחה. בהמשך הפוסט תוקן.

שרה נתניהו כתבה: “לבי עם המשפחות של החטופים והחטופות שלנו.

“השיחה הראשונה ממטוס ״כנף ציון״ בטיסה ההיסטורית והחשובה לוושינגטון, הייתה השיחה שבה אני, רעיית ראש הממשלה, דיברתי עם אמהותיהן של לירי אלבג ודניאלה גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס.

“במהלך השיחה המרגשת הזו, הבטחתי להן שלאורך כל המסע ההיסטורי הזה, הבנות שלהן – יחד עם שאר החטופים והחטופות – נמצאים לנגד עינינו בכל רגע. אני ובעלי ראש הממשלה לא שוכחים אותם לרגע.

“התחייבתי בפניהן שבכל פגישה שאהיה, אזכיר את הבנות ואת כל שאר החטופים. אני מתפללת לראות את כולם שבים הביתה בקרוב, בריאים ושלמים.

“אנחנו לא ננוח עד שכולם יחזרו. זו המשימה החשובה ביותר שלנו כעת”