חריג: קצין נהרג מפיצוץ רימון בעזה – שלא במסגרת פעילות מבצעית

קצין צה"ל נהרג מפיצוץ רימון שלא במהלך פעילות מבצעית, מוקדם יותר הבוקר ברצועת עזה. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית
חרדים 10
ט"ז תמוז התשפ"ד / 22.07.2024 18:28

קצין צה”ל נהרג מפיצוץ רימון שלא במהלך פעילות מבצעית, מוקדם יותר הבוקר ברצועת עזה. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. הודעה נמסרה למשפחתו.

היישוב נוף איילון הודיע היום (שני) על נפילתו של סרן מרדכי קדמון – בנם של הרב יצחק ומיכל ונכדם של מרים וצבי סמואל – מנכ”ל קריית החינוך שעלבים. מהיישוב נוף איילון מסרו: “אנו מחבקים את משפחת קדמון בשעתם הקשה, ומבקשים מבורא עולם שיגיד לצרותינו די”.

מרדכי היה תלמיד ישיבת ההסדר ‘נצר מטעי’ בעיר אריאל. הוא התגייס להנדסה קרבית לאחר שנתיים בישיבה, המשיך לקצונה ובחודש הבא אמור היה להשתחרר.

ראש ישיבת ההסדר ‘נצר מטעי’ הרב ציון טוויל ספד: “מרדכי למד במסירות ובשקידה גדולה שנתיים בישיבה וולאחריהן התגייס להנדסה קרבית בשמחה ותחושת שליחות גדולה. היה לו חיוך אינסופי בכל הסיטואציות, בכל מקום שהיה בו. הוא היה חבר טוב ודורש טוב לכל סובביו, עוזר תמיד עם חיוך. השמחה לא ירדה מפניו אף פעם. מרדכי היה תמיד בחיפוש פנימי, העמיק ושאל שאלות. הוא לא ישב בשקט אף פעם ורצה להוסיף חכמה ודעת”.

הרב טוויל הוסיף: “הוא מאוד הזדהה עם שירותו הצבאי. הוא המשיך לקצונה מסירות ובנאמנות מתוך הזדהות לתפקיד, לייעוד שלו בשירות הצבאי הקרבי ולשליחות העצומה בשירות. הוא היה אמור להשתחרר בחודש הבא. זו אבדה גדולה לישיבה, לישיבות ההסדר ולכל ישראל. מרדכי בא ממשפחה שורשית לתפארת, הוריו ומשפחתו הם אנשים אצילים ובעלי מידות. ‘כל בית ישראל יבכו את השרפה אשר שרף ה’, בלע המוות לנצח ומחה ה’ אלוקים דמעה מעל כל פנים'”.

בית איגוד ישיבות ההסדר ספד: “בית איגוד ישיבות ההסדר מבכה מרה את נפילתו של החייל סרן מרדכי קדמון הי”ד. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים, אנו מחבקים את המשפחה, את רבני הישיבה, תלמידיה ובוגריה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות