מוסלמי קנדי ניסה לדקור לוחמים בנתיב העשרה – וחוסל • צפו

מחבל מוסלמי, בעל דרכון של קנדה, הגיע לכניסה למושב שבעוטף עזה, טען ש"אזרחים נהרגים בעזה על ידי צה"ל", שלף סכין לעבר לוחמים מכיתת הכוננות - והם נטרלו אותו בירי • כוחות ההצלה טיפלו באישה נפגעת חרדה כבת 61 • דובר צה"ל: החשוד הוא אזרח זר שהגיע למקום משטח ישראל
חיים טוויל
ט"ז תמוז התשפ"ד / 22.07.2024 11:42

מחבל מוסלמי בעל דרכון קנדי ניסה לבצע הבוקר (שני) פיגוע דקירה בכניסה למושב נתיב העשרה שבעוטף עזה – ונוטרל בירי על ידי לוחמי כיתת הכוננות  בכניסה למושב.

המפגע הגיע עם רכב לשער הכניסה של המושב,  החל לדבר באנגלית עם השומרים בשער על כך ש”ישראל מבצעת רצח עם בעזה”, צרח “Free Palestine” ושלף סכין לעבר החיילים – שפתחו באש, נטרלו אותו ומותו נקבע במקום.

במקום טופלה על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה אישה כבת 61 נפגעת חרדה.  אין נפגעים בגוף.

דובר צה”ל מסר: לפני זמן קצר הגיע מחבל לשער נתיב העשרה, ירד מרכבו ואיים באמצעות סכין על לוחמי כיתת הכוננות של נתיב העשרה הפועלים במקום. הלוחמים הגיבו בירי וניטרלו את המחבל, אין נפגעים לכוחותינו. נדגיש כי החשוד הוא אזרח זר שהגיע למקום משטח ישראל ולא משטח רצועת עזה.

צה”ל אישר כי מדובר באזרח קנדי.

אריאל גיאת, חובש איחוד הצלה, מסר: “הייתי במקום עבודתי שבסמיכות למקום ונשמעו קולות ירי. הגעתי בזריזות לזירה ונתקלתי במחבל שנוטרל ובגברת בת 61 בחרדה עקב שמיעת קולות הירי ואופי האירוע. לא איתרנו נפגעי גוף בזירה”.

פראמדיקית במד”א נועה אביטבול וחובש רפואת חירום במד”א יוסי סמגה סיפרו: “כשהגענו למקום סיפרו לנו שמחבל שהגיע למקום ניסה לדקור ונוטרל ע”י כוחות הביטחון. ביצענו סריקה באזור על מנת לוודא שאין נפגעים בגוף. אישה בת 61 שלקתה בחרדה מטופלת במקום ע”י צוותי מד”א ובשלב זה לא נזקקת לפינוי לבית חולים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות