אחרי דיון שנמשך כ-5 שעות: נתניהו נתן ‘אור ירוק’ למשלחת המו”מ

נתניהו הנחה להוציא משלחת משא ומתן ביום חמישי הקרוב • השר יואב גלנט: "יש חלון הזדמנויות מוגבל למתווה לשחרור חטופים.גם אם ישנם חילוקי דעות, מערכת הביטחון כולה מגבה אותך במשימה להביא הסכם"
אריה ריבקינד
ט"ו תמוז התשפ"ד / 21.07.2024 20:52

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (ראשון) דיון שארך כחמש שעות על עסקת החטופים, יחד עם צוות המשא ומתן ובכירי מערכת הביטחון.

עם סיום הדיון עדכנה לשכת ראש הממשלה כי נתניהו הנחה להוציא לדוחא משלחת משא ומתן, ככל הנראה בראשות ראש המוסד דדי ברנע – ביום חמישי הקרוב.

שר הביטחון יואב גלנט הגיב: “מברך את ראש הממשלה על ההחלטה לשלוח את צוות המו”מ לחידוש השיחות – על מנת להשיב את חטופינו הביתה. ראש הממשלה, בהצלחה בנסיעתך החשובה לארה”ב – בת בריתנו המרכזית”.

גלנט הוסיף: “לאור ההישגים המבצעיים במלחמה, נוצרו התנאים ויש חלון הזדמנויות מוגבל למתווה לשחרור חטופים. גם אם ישנם חילוקי דעות, מערכת הביטחון כולה מגבה אותך במשימה להביא הסכם”.

הדיון אצל ראש הממשלה נמשך כחמש שעות וכלל היבטים אסטרטגיים להמשך הפעילות הצבאית. ב’כאן חדשות’ דווח כי לפי מקורות המעורים בנושא, אחת הסוגיות שעל הפרק הן ההשלכות של עסקה לשחרור החטופים על המתרחש בצפון ואל מול החות’ים.‏

בדיון השתתפה כל הצמרת הביטחונית – ראש המוסד דדי ברנע, ראש השב”כ רונן בר, הרמטכ”ל הרצי הלוי, שר הביטחון יואב גלנט והשר לעניינים אסטרטגיים, רון דרמר.

גם האלוף במילואים ניצן אלון השתתף בחלקים הקשורים ספציפית להצעה הישראלית לעסקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות