“אולי ככה ישראל תגיב חזק”: זה הפתרון המקורי של ראש המועצה בצפון

אחרי התקיפה בתימן: בצפון מביעים זעם על שישראל מגיבה בנחישות על פגיעת הכטב"ם החות'י בתל אביב - אולם לא מגיבה במתקפה על מתקנים אסטרטגיים בתגובה לתקיפות בצפון • ראש המועצה האזורית מרום גליל: "נשקול להחליף את השם של היישוב אביבים לתל אביבים או לתל אביב"
אריה ריבקינד
ט"ו תמוז התשפ"ד / 21.07.2024 01:18

עמית סופר, ראש המועצה האזורית מרום גליל בצפון, הביע הערב (מוצ”ש) זעם על הממשלה בעקבות מה שנראה כהעדפה של תל אביב על פני הצפון.

“אנחנו גאים בתגובה ההולמת של צה”ל בתימן!”, אמר. “בוועדת השמות הבאה אולי נשקול להחליף את השם של היישוב אביבים לתל אביבים או לתל אביב.

“אולי כך מדינת ישראל תגיב חזק כששוב יפלו ביישוב טילים או כטב”מים כמו שקורה כבר 9 חודשים! אנחנו דורשים ממדינת ישראל להתייחס לפגיעות בצפון בדיוק כפי שהיא מתייחסת לפגיעות במרכז הארץ”.

גם רפאל סלאב, תושב קריית שמונה, הביע זעם: ״אנחנו שמחים על גילוי העוצמה של ישראל בכל העולם באמצעות תקיפה משמעותית מאוד במרחק 1800 ק״מ מישראל”.

עם זאצ, “בלתי מתקבל על הדעת שהצפון הותקף ב-7000 טילים וכטב”מים וביירות עדיין עומדת. רק היום בתינו הותקפו בלמעלה מ-100 טילים וכלי טיס. דין קרית שמונה כדין תל אביב. הגיע הזמן להגיב בעוצמה על הנעשה בצפון”.

הערב נפצעו  שני חיילים באורח  בינוני וקל מפגיעת כטב”ם בצפון הגולן. אלא שבמקרים כאלה ישראל אינה תוקפת בתגובה מתקנים אסטרטגיים בלבנון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות