נתניהו נגד הכניעה של גלנט: “לא יקום” בית חולים לילדי עזה בישראל

לשכת ראש הממשלה עדכנה את לשכת גלנט כי נתניהו הודיע שאינו מאשר את הקמת בית החולים בשטח ישראל - "ולכן הוא לא יקום" • גם משרד הבריאות הביע את התנגדותו להחלטת גלנט
אריה ריבקינד
י"ב תמוז התשפ"ד / 18.07.2024 15:04

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (חמישי) כי הוא לא מאשר הקמת בית-חולים לילדים עזתים בשטח ישראל.

לשכת נתניהו הבהירה ללשכת שר הביטחון יואב גלנט שפעל בנושא, כי ראש הממשלה הודיע בכתב שהוא לא מאשר את הקמת בית החולים בשטח ישראל – “ולכן הוא לא יקום”.

גם משרד הבריאות הביע את התנגדותו להחלטת גלנט.

בלשכת גלנט טענו עם הפרסום על ההחלטה התבוסתנית: “ההחלטה התקבלה לאור עצירת הוצאת החולים דרך מעבר רפיח, ולאור המדיניות לבצע פעולות הומניטריות ממוקדות, המאפשרות את המשך הלחימה וחיזוק הלגיטימציה הבין-לאומית”.

בלשכת גלנט הוסיפו כי מדובר במהלך זמני שיבוצע עד למציאת מנגנון קבע לטיפול בילדים חולים: “הוצאת הילדים תיעשה בכפוף לבדיקות ביטחוניות מקיפות, שיוודאו כי החולים והמלווים אינם קשורים לחמאס וארגוני הטרור האחרים”.

משפחות חטופים מפורום תקווה תקפו את גלנט על החלטתו: “בעוד אנו צופים בתמונות הקשות של התצפתניות שלנו אשר נמצאות בשבי החמאס יחד עם שאר יקירנו מעל תשעה חודשים, כעת אנו שומעים כי שר הביטחון ומדינת ישראל מקימה בטוב ליבה בית חולים לילדי האויב. זאת החלטה מקוממת שמרתיחה את דמנו ומפקירה שוב את ילדינו.

“ההורים של הילדים האלו ככל הנראה היו חלק מהטבח בשמחת תורה ואסור לנו בשום אופן להכניס לשטחנו אפילו לא עזתי אחד. אין מחוות לאויבים. את האויבים מנצחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות