ארבל: יום יבוא ועידן ההטרלות יחלוף I אליהו: מתייפייף בתקשורת

שר הפנים תקף את עליית השר בן גביר להר הבית: "יום יבוא ועידן ההטרלות שלו יחלוף. התורה לא תהא מוחלפת" • השר אליהו: "עידן ההתייפייפות שלכם ונמיכות הקומה, יחלוף מהר יותר מאשר עידן עוצמה" • השר וסרלאוף: "שכח שגם לעוצמה יהודית יש גדולי תורה, די עם ההתנשאות הזו"
אריה ריבקינד
י"ב תמוז התשפ"ד / 18.07.2024 13:38

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה הבוקר (חמישי) להר הבית והתבטא נגד עסקה מופקרת לשחרור החטופים.

״באתי לכאן, למקום הכי חשוב למדינת ישראל, לעם ישראל, כדאי להתפלל על החטופות והחטופים שישובו הביתה אבל בלי עסקה מופקרת, בלי כניעה. אני מתפלל וגם עובד קשה שלראש הממשלה יהיה כוח לא להתקפל וללכת עד הניצחון – להוסיף לחץ צבאי, לעצור להם את הדלק – לנצח!”, אמר השר.

מצרים וירדן פרסמו גינוי לעליייתו של השר בן גביר להר הבית.

גם שר הפנים משה ארבל מש”ס תקף, בתגובה,  את עמיתו לממשלה: “כבר נמנו וגזרו והסכימו גדולי הדור ומועצת הרבנות הראשית לישראל בכל תוקף לגדור גדר ולהזהיר באזהרה חמורה לבל יהין שום אדם להיכנס לשטח הר הבית, עד כי יבא שילה, שאז יקוים בנו וזרקתי עליכם מים טהורים וטהרתם”.

הוא הוסיף: “יום יבוא ועידן ההטרלות של מר בן גביר יחלוף. התורה לא תהא מוחלפת”.

השר עמיחי אליהו מעוצמה יהודית הגיב לדברי השר ארבל נגד עליית השר בן גביר להר הבית: “‏השר ארבל, אלפיים שנה עם ישראל כמה לשוב לחבלי אבותיו, ולרגע לא חדל מלשאוף לתקומת הר הבית, בית אלוהינו.

“העידן של ההתייפייפות שלכם בפני התקשורת ונמיכות הקומה אל מול אויבנו, יחלוף מהר יותר מאשר עידן עוצמה יהודית והעמידה האיתנה אל מול המבקשים לכלותנו”.

השר יצחק וסרלאוף עקץ את השר ארבל: “המועמד לעליון מר משה ארבל שכח שגם לעוצמה יהודית יש גדולי תורה והם שומעים בקולם וגם בנושא הזכות שלנו להתפלל על חיסול החמאס והשבת החטופים על הר הבית. די עם ההתנשאות הזו. לא אתם תלמדו אותנו דעת תורה מה היא!”

חילופי המהלומות בין השרים מגיע על רקע העימות בשבוע שעבר בין עוצמה יהודית לש”ס, על רקע התנגדות מפלגתו של בן גביר ל’חוק הרבנים’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות