הפגישה עם נתניהו תתקיים? הבית הלבן: ביידן נדבק בקורונה

נשיא ארצות הברית היה צפוי לנאום בכנס בלאס וגאס, אך הופעתו בוטלה לאחר שנמצא חיובי לנגיף • לפי רופאו, בין התסמינים שהנשיא חווה הם נזלת, שיעול וחולשה כללית • הוא קיבל תרופה וישהה בבידוד בביתו בדלאוור • ביום שני אמור ביידן להיפגש עם נתניהו - לפני נאומו בקונגרס
נתן פרל
י"ב תמוז התשפ"ד / 18.07.2024 02:26

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן נמצא חיובי לנגיף הקורונה. כך מסרה הלילה (חמישי) דוברת הבית הלבן בהודעה רשמית.

הנשיא בן ה-81 היה אמור לנאום בכנס של ארגון היספני-אמריקני בלאס וגאס. אולם, כשעה וחצי לפני הנאום המתוכנן הודיעו המארגנים כי הוא אובחן חיובי לקורונה ולכן, מתוך רצון לשמור על בריאות הקהל, הוא מבטל את נאומו.

רופאו כי הוא חווה תסמינים קלים כמו נזלת, שיעול וחולשה כללית – וז’אן פייר הבהירה כי הוא מחוסן ויחזור לביתו בדלאוור שם ישהה בבידוד.

רופאו של ביידן בבית הלבן הכריז גם הוא בהודעה רשמית: “הנשיא חווה תסמינים מתונים, כמו נזלת, שיעול וחולשה כללית. הוא החל לקבל טיפול בנוגדנים לקורונה וישהה בבידוד עצמי בביתו בדלוואר”.

עוד נמסר כי קצב הנשימה שלו תקין וכך גם טמפרטורת גופו והדופק שלו.

ביידן חלה כבר בקורונה לפני שנתיים, ביולי 2022 – ממנה התאושש במהירות וללא צורך באשפוז.

הנשיא היה מיועד להיפגש עם ראש הממשלה ביום שני הקרוב, בעת שהותו של נתניהו בוושינגטון לקראת נאומו ההיסטורי בקונגרס – אולם כעת לא ניתן לדעת האם הפגישה אכן תתקיים.

אמש, הצהיר ביידן בראיון כי ישקול מחדש את השתתפותו במרוץ לנשיאות – אם רופאיו יעדכנו אותו שצצה “בעיה בריאותית” המחייבת פרישה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות