“רוח הרפאים” ששרד ניסיונות חיסול: סומן היורש של מוחמד דף

ארבעה ימים חלפו מאז ניסיון החיסול של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף - וגם בעזה מחלחלת ההבנה כי דף לא שרד הפעם • מי שסומן כיורשו הוא מפקד חטיבת עזה ומוותיקי גדודי עז א-דין אל קאסם של חמאס
חרדים 10
י"ב תמוז התשפ"ד / 17.07.2024 21:37

מקורות ברצועת עזה אמרו ל’כאן חדשות’ כי בחלוף ארבע יממות מניסיון החיסול, מתגברים הסיכויים לכך שמוחמד דף נפגע בתקיפה שאירעה ביום שבת, וכי מסתמן שהוא אכן שהה במתחם ברגע התקיפה.

ב’כאן חדשות’ פורסם הערב (רביעי)  כי  אותם מקורות ברצועה טוענים שכבר סומן יורש שישמש ‘רמטכ”ל’ לגדודי עז א-דין אל קאסם של חמאס, שיחליף את מוחמד דף שחוסל, כפי הנראה, במתקפה בשבת.

המדובר הוא בעז א-דין חדאד, מפקד חטיבת עזה.

ברצועת עזה נותרו לגדודי חמאס שני מפקדי חטיבות שהיו בתפקידם עוד טרם פרצה מלחמת ‘חרבות ברזל’, חדאד המיועד לשמש כרמטכ”ל הינו אחד מהם. מפקד החטיבה הנוסף הוא מח”ט רפיח מחמד שבאנה.

לאחר שנמלט בעשור האחרון מנסיונות חיסול ישראלים, עז א-דין חדאד, אבו סוהייב, זכה לכינוי “רוח הרפאים” בשל העובדה שצה”ל לא הצליח לחסל אותו גם במהלך חרבות ברזל. הוא אחד מוותיקי הזרוע הצבאית של ארגון הטרור.

חדאד שהיה תושב בשכונת תל אל-הווא בעיר עזה, מונה במהלך המלחמה הנוכחית לשמש כמפקד כל צפון רצועת עזה.

עוד אמרו הגורמים ברצועת עזה, כי ככל וחולפים הימים, גם ברצועת עזה מבינים כי דף לא שרד את המתקפה על אף שטרם פורסמה הודעה רשמית.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות