האב השכול מרהט: ‘לא לצאת מעזה עד שנמוטט את חמאס לגמרי’

תאופיק אבו לטיף, אביו של לוחם המילואים הבדואי אחמד אבו לטיף ז"ל שנפל ברצועת עזה קורא לממשלה שלא לעצור ולא להרפות עד הניצחון • "אין לנו ברירה אלא למוטט אותם. כמה שייקח זמן - צריך לחסל אותם" • "לא רוצים כל יום שני ושלישי רקטות ודברים ובלאגן - רוצים שקט"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשפ"ד / 17.07.2024 16:41

רס”ל (במיל’) אחמד אבו לטיף ז”ל מרהט נפל במהלך חילוץ חיילים מאסון הנ”ט במחנה הפליטים אל-מע’אזי שבמרכז רצועת עזה בחודש ינואר האחרון.

אביו, תאופיק אבו לטיף, חבר ‘פורום הגבורה’ של המשפחות השכולות לחיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, קורא לממשלה שלא לצאת מהרצועה עד למיטוט החמאס.

כמו כן, מדגיש אבו לטיף בדבריו כי הם לא רוצים לחיות תחת איום של “רקטות ובלאגן”.

“חשוב לנו שכל העם יראה, שכל העם ידע שאנחנו עומדים על זה ואנחנו לא מרפים”, אומר אבו לטיף. “אנחנו רוצים שכל העם ידע שאנחנו לא נעצור ולא נרפה עד הניצחון בעזרת ה’. לא לצאת משם עד שננצח את החמאס, למוטט את חמאס. גם ראש הממשלה היה אצלי בבית ואמרתי לו: לא לצאת משם עד שנמוטט את חמאס לגמרי”.

אבו לטיף הוסיף:  “מה שהם עשו זה ממש זוועה, הרגו, עשו דברים שאסור לדבר עליהם ממש, דברים ממש לא טובים. הם לא אסלאם והם לא קשורים לאסלאם. אסלאם לא עושים דברים כאלה, הם פשוט חיות. לכן לא צריך לצאת משם עד שנמוטט אותם. אנחנו רוצים לחיות בשקט, לא רוצים כל יום שני ושלישי רקטות ודברים ובלאגן – רוצים שקט. זה מה שיש לי להגיד לממשלה וזה מה שאמרתי לראש הממשלה גם.

“אנחנו רוצים שלום, אנחנו שוחרי שלום, לא רוצים מלחמה. אבל אם יש אנשים כאלה שרצים אחרינו ועושים את כל הדברים האלה, אין לנו ברירה אלא למוטט אותם. כמה שייקח זמן – צריך לחסל אותם.

“אנחנו קוראים לכל הציבור לבוא לפה, לדבר על זה, כל אחד יספר לאחרים – שצריכים לדבר עד הניצחון. לא נרפה, לא נעצור, עד הניצחון בעזרת ה'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות