נועה ארגמני תצטרף לנסיעת נתניהו – ואח החטוף הזהיר: “נפגין נגדך”

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, פנה לארגמני שלא תצטרף לנסיעת ראש הממשלה לארה"ב • "הוא הזמין עוד נציגי משפחות שסירבו להזמנה, נשמח וננשום לרווחה אם תעשי זאת גם את" • קרובת חטוף צייצה: "הוא מנצל אותה"
חרדים 10
י"א תמוז התשפ"ד / 17.07.2024 15:22

נועה ארגמני, שנחטפה בידי חמאס ב-7 באוקטובר ושהתה בשבי כשמונה חודשים, עד שחולצה במבצע ‘ארנון’ לפני כחודש וחצי, תצטרף יחד עם אביה יעקב, למסע ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון – שם הוא צפוי לשאת נאום היסטורי בקונגרס האמריקני.

אל המשלחת יצטרפו נציגים נוספים של חטופים וחטופות, וביניהם דיצה אור, אימו של אבינתן אור, בן זוגה של ארגמני. גם איילת סמרנו, אימו של יונתן סמרנו הי”ד, וטלי גווילי, אימו של לוחם היס”מ רן גווילי הי”ד, הצטרפו למשלחת.

מי שלא אהב את הצעד הוא דני אלגרט אחיו של החטוף איציק, שפנה היום (רביעי) לנועה ארגמני בבקשה שלא תצטרף לפמליית ראש הממשלה.

“שמעתי בצער רב כי הבעת הסכמה לנסוע עם ביבי”, כתב אלגרט. “נסיעה עם ביבי משמעותה הכרה בכך שהוא לא אחראי למחדל 7 באוקטובר – והוא בעצם משתמש בך להצדיק זאת.

“כמשפחה של חטוף מאושר שהצלחת להחלץ משם. אני מצפה ממך לפעול לשחרור יתר החטופים או לא להוות מכשול לכך. לצערי, על פי דעתי, חבירה לנסיעה עם ראש הממשלה מחבלת בסיכוי להחזיר את השאר”.

בהמשך, הדגיש אלגרט כי יגיע לארצות הברית להפגין – והבהיר: “אם את בפמלייה שלו, נמצא עצמנו במצב אבסורדי מפגינים כנגדך, ולא היינו רוצים לעשות זאת. ראש הממשלה הזמין עוד נציגי משפחות שסירבו להזמנה. נשמח וננשום לרווחה אם תעשי זאת גם את. תתני את השתתפותך בעסקה לפני הטיסה”.

יפעת קלדרון, שבן דודה עופר עדיין מוחזק בשבי חמאס וילדיו נחטפו וחזרו לישראל במסגרת עסקת החטופים, צייצה בטוויטר: “שמישהו יסביר לנועה ארגמני האהובה שהוא מנצל אותה. היא נחטפה פעם שנייה, על ידיו”.

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן וראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגשו ביום שני הבא בוושינגטון. הפגישה צפויה להתקיים יומיים לפני הנאום. זו תהיה פגישתם הראשונה של השניים מאז ביקורו של ביידן בישראל באמצע אוקטובר, והפעם הראשונה שנתניהו יקיים ביקור מדיני בוושינגטון מאז שחזר לכהן כראש ממשלה בדצמבר 2022.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות