’50 אלף נרצחו’: האמירה המזעזעת של עבאס – הקפיצה אפילו את בנט

יו"ר רעם מנסור עבאס צעק בנאומו במליאה: "50 אלף אזרחים נרצחו בעזה" - והורד מדוכן הנואמים • ח"כ טלי גוטליב זעקה: "אם אתה  תקרא לחיילים שלי רוצחים - אתה לא תהיה פה • ואיך הגיב שותפו הפוליטי בנט?
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשפ"ד / 17.07.2024 14:55

יו”ר מפלגת רע”ם, ח”כ מנסור עבאס, עורר היום (רביעי) סערה במליאת הכנסת, כאשר טען בדיון ’40 חתימות בהשתתפות ראש הממשלה’, שהוא רוצה להפסיק את המלחמה בגלל ש”50 אלף אזרחים נרצחו ברצועת עזה”.

היה זה כאשר מספסלי הקואליציה צעקו לעבאס: “אתה רוצה להפסיק את המלחמה”, ועבאס צעק: “בוודאי שאני רוצה להפסיק את המלחמה. 50 אלף אזרחים נרצחו ברצועת עזה”.

דבריו עוררו זעם רב המליאה – ויו”ר הכנסת אמיר אוחנה הורה להורידו מדוכן הנואמים באופן מיידי.

ח”כ טלי גוטליב הרימה את קולה: “אם אתה  תקרא לחיילים שלי רוצחים – אתה לא תהיה פה”. בין השניים התפתח עימות מילולי.

נפתלי בנט, שותפו הפוליטי של עבאס, הגיב גם הוא לדבריו בציוץ בטוויטר: “מנסור, אתקן אותך. 50 אלף איש לא ‘נרצחו’ בעזה. צה״ל מחסל מחבלים שפלים שרצחו, חטפו ואנסו אזרחים ב-07.10. לעתים המחבלים הפחדנים הללו מתחבאים מאחורי אזרחים, ובכך הם גורמים למותם. צה״ל הוא צבא מוסרי”.

מירב חגאג, האם השכולה, הגיבה: “זאת האמת של מנסור עבאס, החלום הרטוב של השמאל להקמת ממשלה. השותף של בנט ולפיד בממשלת החורבן. תראו איך הוא זועק מדם ליבו ‘כמובן שאני רוצה להפסיק את הלחימה בעזה, 50 אלף נרצחו ברצועת עזה’.

“אני מבקשת מכל מי שעדיין חושב להקים איתו ממשלה שתקשיבו לו טוב, שהאמת פשוט התפלקה לו”.

ארגון תורת לחימה הגיב:

“עבאס = חמאס. על האצבע שלו הוקמה ממשלת בנט-לפיד. על האצבע שלו התמנה בני גנץ לשר הביטחון. על האצבע שלו התמנה הרצי הלוי לרמטכ”ל. על האצבע שלו התמנה רונן בר לראש השב”כ. על האצבע שלו נמסרה אסדת גז לנסראללה. יש לעוד מישהו שאלות למה ביטחון ישראל קרס?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות