לקראת איחוד כוחות? בנט וליברמן נפגשו בתל אביב – ושלחו תמונה

אריה ריבקינד
|
י"א תמוז התשפ"ד / 17.07.2024 11:32
יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נפגשו בבית קפה בתל אביב ושוחחו על האפשרות שירוצו יחד בבחירות הבאות לכנסת

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ונפתלי בנט נפגשו הבוקר (רביעי) בתל אביב ושוחחו על האפשרות שירוצו יחד בבחירות הבאות לכנסת.

ליברמן חשף את דבר קיומה של הפגישה כבר שלשום, בישיבת סיעתו בכנסת, כשסיפר שהוא מקיים מגעים לריצה משותפת בבחירות הבאות עם בנט, וציין כי שוחח עימו בטלפון בסוף השבוע שעבר.

לפני כן העריך כי בתוך חודשים אחדים הכנסת תתפזר. “ראש הממשלה מתכוון בחודש נובמבר לפזר את הכנסת בעצמו. עד עכשיו לא התחילו לעבוד על תקציב המדינה, אותו אמורים להניח באוגוסט על שולחן הממשלה”, אמר ליברמן.

מנגד, ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, אמר בשיחות עם מקורבים, כי היחליט שלא להיכנס עתה לחיים הפוליטיים מאחר ובמצב הנוכחי אין היתכנות להקמת מפלגת ימין גדולה, שכן  הוא ניסה להכניס את בנט, ליברמן וסער לחדר אחד כדי לדבר – ולא הצליח.

בנוסף, כהן מעריך שנתניהו נועל את המערכת הפוליטית ומצליח לשמור על הקואליציה שלו, ולכן הוא אינו רואה בחירות בזמן הקרוב –  והחליט לעצור את כל הפעילות הפוליטית בתקופה זו, ולהמשיך בעסקים.