אביה של לירי אלבג: יש אינדיקציה שהתצפיתניות בחיים, מלפני 60 יום

אלי אלבג, אביה של התצפיתנית לירי אלבג, התראיין לתוכנית 'קלמן-ליברמן' וסיפר על הקושי המשפחתי לחשוף את תמונות בתו מתוך השבי: "המחשבה על התיעוד גרמה לי להתמוטט"
חרדים 10
י"א תמוז התשפ"ד / 17.07.2024 10:59

אלי אלבג, אביה של התצפיתנית לירי אלבג שחטופה בידי חמאס, מגלה כי התקבלו אינדיקציות על כך שהתצפיתניות שנחטפו ממוצב נחל עוז הוחזקו בחיים – לפי מידע על מצבן מלפני חודשיים.

הוא הוסיף, עם זאת, כי לא ברור מה מצבן הפיזי או הנפשי.

בראיון לרשת ב’ סיפר אלבג על התחושות הקשות אמש, לאחר פרסום תמונותיהן של חמשת התצפיתניות: “היה לי יום קשה אתמול. פעם ראשונה שאני מתמוטט ואני חושב לעצמי, אם אני מתמוטט, מה קורה לילדה שלי ולשאר החטופים שאין להם תקשורת או תנאים”.

אבי התצפיתנית הוסיף, כי התמונה לקוחה מתוך סרטון שצולם על ידי אנשי חמאס, כשבועיים לתחילת המלחמה ולא הופץ על ידי הארגון. לדבריו, צה”ל אסר את פרסום הסרטון, “מסיבות מודיעיניות ואחרות”

כנשאל מה מכיל תוכן הסרטון, השיב: “יש בו דברים לא הכי נעימים. יש הוראות של המחבלים מה לעשות, איך לעשות, ‘תשכבו, תשבו, תעשו וי’, שיחה עם אחת מהבנות. את הסרטון לא נתנו לנו לפרסם, אבל כשיאפשרו נרצה לפרסם את חלקו, לא כולו, כי יש שם דברים קשים. גם החשיפה של התמונה קשה לנו, הסרטון עובר לנו בראש, זה מה שגרם לי להתמוטט”.

הוא הביע אכזבה מכך שטרם נחתמה עסקה עם חמאס לשחרור החטופים. “בסוף חודש מאי העסקה הייתה בשלה לחתימה. גורם בקבינט המורחב שידע את פרטי העסקה – הדליף אותם ובכך חיבל בה כשיצא לתקשורת. אנחנו דרשנו ודורשים מראש הממשלה, כי זו עבירה פלילית, שיבצע בדיקת פוליגרף לחברי הקבינט ושמי שעשה זאת – לא יוכל לכהן כחבר בממשלת ישראל”.

אל

אמש פרסמו משפחות התצפיתניות שנחטפו לרצועת עזה תמונות חדשות שלהן מהימים הראשונים בשבי.

בתמונות נראות החטופות מוחזקות בבית בעזה, בבגדים עזתיים שהלבישו אותן. המשפחות קיבלו את התמונות לפני כמה חודשים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות