טראמפ צייץ ברשת החברתית את סרטון ‘ההלם’ של נתניהו

הופכים דף? אחרי שהיחסים בין ראש הממשלה לטראמפ עלו על שרטון בתום הקדנציה של הנשיא לשעבר, מסתמנת התקרבות: טראמפ פרסם ברשת החברתית שבבעלותו את הסרטון שצייץ נתניהו - בו הוא מאחל לנשיא לשעבר "החלמה מהירה", בעקבות ניסיון ההתנקשות "האיום ונורא"
חרדים 10
י"א תמוז התשפ"ד / 17.07.2024 01:23

היחסים בין טראמפ לנתניהו מתחממים? הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות ארצות הברית פרסם היום (שלישי) הרשת החברתית שבבעלותו truth social את הסרטון שפרסם ראש הממשלה נתניהו – לאחר ניסיון ההתנקשות בטראמפ בשבת.

בסרטון אמר נתניהו: “כמו כל הישראלים, רעייתי שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות האיום ונורא בחייו של הנשיא טראמפ. זו לא הייתה רק מתקפה נגד דונלד טראמפ. זו הייתה מתקפה על מועמד לנשיאות ארה”ב. זו הייתה מתקפה על ארה”ב, על הדמוקרטיה ועל כל הדמוקרטיות. בשמי ובשם עם ישראל אנו מאחלים לנשיא טראמפ החלמה מהירה”.

 

הציוץ של הנשיא לשעבר ברשת החברתית שלו מגיע לאחר שבשנים האחרונות, מאז עזב את הבית הלבן,  הפגין טראמפ עוינות כלפי ראש הממשלה – למרות שבמהלך שנות נשיאותו – ועוד קודם לכן – הוא ונתניהו היו קרובים מאד אחד לשני.

היחסים בין השניים התדרדרו בבחירות לנשיאות ארה”ב בשנת 2020. טראמפ התאכזב מאוד מכך שנתניהו לא העניק לו את התמיכה לה ציפה, ונמנע  מלהתערב במערכת הבחירות.

אבל מה שהוביל להתנתקות מוחלטת, היה הזעם של הנשיא לשעבר על כך שנתניהו בירך, כמקובל, את הנשיא ג’ו ביידן על ניצחונו בבחירות לנשיאות – ולא המתין לסיום תהליך הערעור על תוצאות הבחירות שהגיש טראמפ, בטענה כי הן זויפו על ידי הדמוקרטים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות