מחריד: אישה מהרצליה חשודה שרצחה את בנה בן ה-6 עם גרזן

הסבתא הגיעה לזירת הרצח אחרי שלא ענו לה ושם מצאה את נכדה בן ה-6 ללא רוח חיים, דקור בכל חלקי גופי עם סימני חבלה • לאחר הרצח, האם הגיעה מגואלת בדם, כשבידה גרזן, לקניון בהרצליה, פצעה קל מאבטח - ונעצרה • טרם הגיעה לקניון, החשודה ניסתה לפגוע בעוברי אורח ברחוב
חיים טוויל
י"א תמוז התשפ"ד / 16.07.2024 21:56

גופת ילד בן 6 נמצאה הערב (שלישי) בדירה בהרצליה כשעליה סימני חבלה קשים בפלג גופו העליון.

על פי הממצאים הראשונים שאספו חוקרי המשטרה, הסבתא הגיעה לזירת הרצח אחרי שלא ענו לה ושם מצאה את נכדה בן ה-6 ללא רוח חיים, דקור בכל חלקי גופי עם סימני חבלה.  בדירה נמצאה גם גופת כלב, שנרצח גם כן.

היא הזעיקה את השוטרים ומסרה תיאורים על האימא – אישה בת 33, תושבת העיר.

בשלב זה השוטרים קשרו מיד את האירוע לחשודה בדקירת מאבטח מוקדם יותר בקניון בעיר.

על פי המשטרה, החשודה ברצח הגיעה מוקדם יותר היום, כשהיא מגואלת בדם, לקניון שבעת הכוכבים בעיר – כשגרזן בידה.

האישה פגעה בשומר של הקניון ופצעה אותו באורח  קל, ואז נכנסה למקום ופצעה את עצמה בדקירות. שוטרי משטרת גלילות הגיעו למקום ועצרו אותה.

לפני שהגיעה לקניון, החשודה ברצח בנה תועדה כשניסתה לפגוע באמצעות הגרזן בעוברי אורח. בסרטון נוסף נראית החשודה תוקפת אישה ברחוב, שנאבקת בה ונמלטת מהמקום.

החשד הוא כי האם נמצאת בהתקף פסיכוטי וככל הנראה רצחה את בנה.

בעיריית הרצליה סיפרו שאביו של הילד שנרצח, קיבל את הבשורה המרה בשעה שהיה במילואים באזור העוטף.

סגן ניצב עדי ברקוביץ’ אמר מחוץ לזירה: “החשודה ברצח פונתה לקבלת טיפול רפואי, מאחר שהייתה פצועה קל. לאחר מכן התקבל הדיווח על גופת הילד, והבנו שיש קשר בין האירועים. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון”.

יריב פישר, ראש עיריית של הרצליה, הביע זעזוע מרצח הילד: “בעת הזו ממש כוחות שיטור עירוני וצוותי עובדים סוציאליים של העירייה נמצאים בזירה, על מנת לסייע לכוחות המשטרה ולתמוך בתושבי השכונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות