ג’יפים ופיקניק: אלמנות ויתומים מ’חסד מנחם מענדל’ ביום כיף • צפו

חרדים 10
|
י' תמוז התשפ"ד / 16.07.2024 13:44
אלמנות ויתומים ממשפחת ‘חסד מנחם מענדל’, חלקם איבדו את אב המשפחה במהלך המלחמה, השתתפו ביום כיף חוויתי ומושקע של ‘כולל חב”ד’ • “האווירה הייתה מיוחדת, כזו ששמורה לאירועים שנעשים מכל הלב כדי להרבות טוב”, סיכמה אחת האלמנות • צפו בתיעוד

רגעים של שלווה בשנה הקשה: משפחות של אלמנות ויתומים השתתפו ביום כיף השנתי של ‘חסד מנחם מענדל’ – החטיבה החינוכית של ‘כולל חב”ד’.

מבעוד מועד, עמל הצוות המסור על גיבוש סדר היום, שכל שעה בו הפכה להנאה צרופה עבור מאות המשתתפים.

היום כיף המושקע, בתרומת משפחת פוקס לזכות בנם שנכנס למצוות, פתח את אירועי הקיץ של ‘חסד מנחם מענדל’, שיכללו בהמשך עוד ימי כיף, פעילויות ונופש למשפחות.

האירועים וימי הכיף של ה’כולל’ מיועדים לאותן משפחות, שעבורן מדובר בצורך ממשי לחיזוק הגוף ולנשמה.

היום כיף נפתח בטיול משפחות מיוחד שכלל טיול ג’יפים חוויתי ומסלול הליכה מיוחד בעין הסטף. הוא נחתם בארוחת ערב משותפת, בליווי מוזיקלי ומופע להטוטים.

הרב שלום דוכמן, מנהל ה’כולל’ שהגיע מניו יורק, נטל חלק פעיל לאורך היום. הרב דוכמן שוחח עם האלמנות והיתומים, שמע, עודד וחיזק בדרכו המיוחדת והמאירה.

“היה מושקע וכיף ובעיקר האווירה הייתה מיוחדת”, כתבה אחת האלמנות, “הייתה זו אווירה ששמורה לאירועים שנעשים מכל הלב כדי להרבות טוב. תודה על הכל! מעריכים מאוד!”.

“לכל העוסקים במלאכה”, כתבה אלמנה נוספת, “שכל אחד בתפקידו עשה, הכל במאור פנים וחיוך, תודה על טיול מהנה, ג’יפים לדרך בנוף הקסום של ירושלים, אוכל טעים גם לילדים וגם למבוגרים, פירות העונה שהיה ממש בזמן, באווירה קסומה עם אוויר נעים וצח של ירושלים. הכל ממש חלום”.