הגיע לזירות נפילה בצפון כשהוא מתחזה לקצין – ופרץ לבתי מפונים

השוטרים עצרו את החשוד בקריית שמונה כשהוא לבוש במדי צה"ל, נושא מחסנית מלאה בקליעים ואקדח דמה • באחת הדירות אליהן פרץ השאיר אחריו המתחזה כאוס - לאחר שבזז את המשפחה המפונה • צפו בתיעוד
חיים טוויל
י' תמוז התשפ"ד / 16.07.2024 12:35

בתום פעילות חקירה של שוטרי מחוז צפון נעצר תושב אילת שהתחזה לקצין ביחידה מיוחדת, הגיע לזירות נפילה בקרית שמונה כשהוא על מדי צה”ל ורעול פנים – ופרץ למספר בתי מפונים.

מחזיקים בתעודת עו”ס? זו הסיבה שכדאי לכם למלאות הטופס הזה

המעצר בוצע לאחר שבמשטרה התקבל דיווח בימים האחרונים על דירה שנבזזה בעיר קריית שמונה. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה סמויה ממנה עלה כי החשוד במעשה הוא תושב אילת בן 30.

עם התקדמות החקירה, שכללה גביית עדויות ושימוש באמצעים שונים, התברר כי החשוד הסתובב בקרית שמונה בשבועות האחרונים, תוך הוא מציג  עצמו כלוחם ביחידה מיוחדת בצה”ל, ואף נראה רעול פנים במהלך טיפול בזירת נפילה בעיר.

אתמול לפנות בוקר זיהו השוטרים את החשוד יורד מאוטובוס שהגיע ממרכז הארץ, כשהוא לובש מדי צה”ל עם דרגות קצונה, נושא מחסנית m16 מלאה בתחמושת ואקדח דמה.

לאחר בדיקתו עלה, כי הוא מזדהה בעזרת חוגר גנוב וכן נושא דיסקית גנובה על צווארו.

בחיפוש שנעשה בכליו נתפס רכוש רב החשוד שנגנב מדירות שונות בעיר קרית שמונה – ובפעילות חקירה מהירה הגיעו השוטרים לדירה של משפחה מפונה אליה פרץ החשוד בימים האחרונים ועל פי החשד לן בתוך הדירה במשך מספר ימים, והותיר אחריו הרס בכל רחבי הבית אותו בזז.

אתמול הוארך מעצרו של החשוד בפני בית משפט השלום בטבריה עד ליום 19/07/24, בהתאם לבקשת המשטרה, לאחר שנחשד במספר עבירות התפרצות וכן התחזות לאחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות