נס ליד שבי שומרון: “שמעתי בום חזק, זה היה חורי יציאה של כדור”

שלושה נפצעו באורח קל מירי בצומת ראמין בסמוך לשבי שומרון • ניצול פיגוע הירי אורי הירשפלד שחזר את רגעי האימה: "אנחנו נהיה חזקים, ואנחנו נמשיך לנסוע פה. יהיה בסדר, בעזרת ה' • ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "יש כאן מלחמה. אין הבדל בין הרשות הפלסטינית לחמאס"
חיים טוויל
י' תמוז התשפ"ד / 16.07.2024 09:30

אחד מניצולי הפיגוע הבוקר (שלישי) בסמוך לשבי שומרון שחזר את רגעי האימה בשיחה עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן שמתגורר ביישוב הסמוך.

מחזיקים בתעודת עו”ס? זו הסיבה שכדאי לכם למלאות הטופס הזה

הירי נפתח לעבר הרכב הישראלי בצומת ראמין סמוך לבית ליד ולשבי שומרון. שלושה נפצעו באורח קל מפגיעת זכוכיות והם קיבלו טיפלו רפואי בנקודה. כוחות צה”ל סרקו את האזור ופתחו במצוד אחר המחבל או המחבלים.

“יצאנו מאבני חפץ לכיוון הר ברכה, הגענו לפה לצומת. שמעתי בום חזק, מסתבר שזה היה חורי יציאה של כדור. הסתכלתי לחבר שלי ימינה, ראיתי שהוא נפגע עם דם בידיים, הסתכלתי וראיתי שהוא נחבל”, סיפר. “המשכנו מפה ישר, וראינו ג’יפ של צה”ל, עצרנו אותו והגענו לפה”.

“אנחנו נהיה חזקים, ואנחנו נמשיך לנסוע פה. יהיה בסדר, בעזרת ה'”.

מת”ח שומרון במד”א פאראמדיקית קארין מושקוביץ סיפרה: “ראינו 3 נוסעי רכב בהכרה מלאה שהתהלכו, הם סיפרו לנו שבזמן נסיעה ירו עליהם ובדרך נס הם לא נפגעו מהירי, הם סבלו מפציעות קלות כתוצאה משברי זכוכיות. הענקנו להם טיפול רפואי”.

דגן הגיב לפיגוע: “פיגוע הירי הזה כאן, בין שבי שומרון לעינב – סמוך כל כך למקום שבו נרצח רק לפני כמה חודשים, אלחנן קליין הי”ד, הוא תזכורת ברורה לכך שיש מלחמה ביהודה ושומרון, בדיוק כמו שיש מלחמה בעזה ובגבול הצפון.

“הרשות הפלסטינית היא תואמת חמאס. אלה מחבלים בחליפה, ואלה מחבלים עם סרט ירוק על המצח. אני דורש מהממשלה ומהפיקוד הבכיר לשנות כבר את הפרדיגמה”.

הוא הוסיף: “הנשק שמסתובב כאן, ברשות הפלסטינית, הנשק הלא חוקי, יורה, הנשק הזה מביא לפיגועים. צריך להחזיר את המחסומים הביטחוניים. צריך לאסוף את הנשקים וצריך לקיים מלחמה כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית, להגביר את המבצעים”.

דגן הדגיש: “אנחנו במלחמה, אם לא נהפוך את השולחן, היא תגיע גם לכאן, ומכאן לבת חפר ונתניה. אנחנו לעולם לא נשבר. ההתיישבות בשומרון תמשיך לבנות ולשגשג. צריך לנסוע בכל מקום, לתרום למדינה, ואנחנו נהיה חלק מהניצחון. חייבים ניצחון. דורשים ניצחון, דורשים הכרעה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות