ראש המוסד לשעבר יוסי כהן החליט לא להיכנס לפוליטיקה

ראש המוסד לשעבר אמר בשיחות סגורות כי החליט שלא להצטרף למערכת הפוליטית, מאחר ואין היתכנות להקמת מפלגת ימין גדולה • האריך בשנתיים את החוזה שלו עם חברת ניהול ההשקעות סופטבנק • ליברמן חשף היום: מקיים מגעים לריצה משותפת בבחירות הבאות עם נפתלי בנט
יוני גרין
ט' תמוז התשפ"ד / 15.07.2024 20:51

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שנחשב לאחד השמות הבולטים בהתמודדות מול נתניהו במערכת הבחירות העתידית, החליט להאריך בשנתיים את חוזה ההעסקה שלו עם חברת ניהול ההשקעות סופטבנק.

בחודשים האחרונים עלה שמו של כהן כמועמד אפשרי במפלגת ימין חדשה, יחד עם אישים דוגמת יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן,  נפתלי בנט, ויו”ר הימין הממלכתי גדעון סער.

בשיחות עם מקורבים, כפי שנחשף הערב (שני) בחדשות 12, הסביר כהן כי ההחלטה מגיעה מאחר ובמצב הנוכחי אין היתכנות להקמת מפלגת ימין גדולה, שכן  הוא ניסה להכניס את בנט, ליברמן וסער לחדר אחד כדי לדבר – ולא הצליח.

בנוסף, כהן מעריך שנתניהו נועל את המערכת הפוליטית ומצליח לשמור על הקואליציה שלו, ולכן הוא אינו רואה בחירות בזמן הקרוב –  והחליט לעצור את כל הפעילות הפוליטית בתקופה זו, ולהמשיך בעסקים.

“אומנם למדנו שבפוליטיקה הישראלית אין לומר ‘אף פעם’ ושכל החלטה היא בסיס לשינוי, ויוסי כהן עוד לא מוותר על החלום הפוליטי, אבל אחרי שחישב את הסיכויים והסיכונים, הוא החליט לרדת מהגלגל, להתמקד בעסקים ולהשאיר את החיידק הפוליטי לסיבוב הבא”, נאמר בדיווח בחדשות 12.

יצוין, כי יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, חשף היום בישיבת סיעתו, כי הוא מקיים מגעים לריצה משותפת בבחירות הבאות עם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.

“דיברתי עם בנט לפני יומיים ואנחנו צפויים להיפגש שוב ביום רביעי”, סיפר ליברמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות