סער לא שולל כניסה לממשלה: ‘לא מתייחס לספקולציות או תיאוריות’

יו"ר הימין הממלכתי נשאל על אפשרות של כניסה לממשלה והתחמק מתשובה ברורה • על החיסול של מוחמד דף ויד ימינו: "מברך את המחליטים ואת המבצעים של הפעולה לסיכולם. יש להמשיך ואף להרחיב את המתקפה"
אריה ריבקינד
ט' תמוז התשפ"ד / 15.07.2024 15:48

יו”ר הימין הממלכתי, ח”כ גדעון סער, נשאל היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו  בכנסת על הצטרפות לממשלה בתנאים מסוימים – והעדיף להותיר ערפל סביב כוונותיו.

סער לא שלל את האפשרות וענה על השאלה: “אנחנו היום אופוזיציה לממשלה ולא למדינה. לא מתייחס לספקולציות או תיאוריות”.

הוא הביע תמיכה בחיסול של רמטכ”ל חמאס מוחמד דף: “דף הוא ארכי-טרוריסט, רוצח אכזרי, שבמשך 33 שנים היה אחראי לרציחתם של אזרחים ישראלים רבים באינספור פיגועים, כולל תכנון טבח ה-7 באוקטובר. מח”ט חאן יונס של חמאס ראפע סלאמה, גם הוא ממתכנני ומבצעי טבח ה-7 באוקטובר. אני מברך את המחליטים ואת המבצעים של הפעולה לסיכולם שבוצעה בשבת. יש להמשיך ואף להרחיב את המתקפה על חמאס, תשתיותיו הצבאיות והשלטוניות ומנהיגיו – עד להכרעתו”.

סער התייחס להצעה שתעלה השבוע ותקבע את עמדת הכנסת נגד הקמת מדינה פלסטינית. “ביוזמת סיעת הימין הממלכתי, שהתחילה כהצעה לסדר של יו”ר הסיעה ח”כ זאב אלקין, צפויים להתקיים השבוע במליאת הכנסת דיון והצבעה בהצעה שתקבע את עמדת הכנסת נגד הקמת מדינה פלסטינית ממערב לירדן.

“עמדתנו ברורה וחדה – הקמת מדינה פלסטינית תסכן את ביטחון ישראל ועתידה, תערער את היציבות האזורית ותהיה שלב בתוכנית לחיסול ישראל. הניסיון שלנו מנסיגות אוסלו וההתנתקות הוכיח שיש להיגמל מההזיות המסוכנות להקמת מדינה פלסטינית בארץ-ישראל.

“אנחנו קוראים לחברי-הכנסת מסיעות הבית השונות לתמוך תמיכה מסיבית בהצעת ההחלטה, שגובשה כדי שנוכל כולנו יחד לעמוד בפני לחצים מדיניים ולהבטיח את עתיד ישראל. חשוב שההצעה תזכה לרוב הגדול ביותר שניתן במליאת הכנסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות