ד”ר מיכאל בן ארי על האישום: “מלקטים פירורים כדי להרשיע אותי”

ד"ר מיכאל בן ארי, לשעבר ח"כ מטעם עוצמה יהודית, תקף את מערכת המשפט על הגשת כתב האישום נגדו: "מי שביקש מהפייסבוק לסגור לי את דף הפייסבוק, זו הפרקליטות. זו השחתה של מערכת המשפט"
חרדים 10
ט' תמוז התשפ"ד / 15.07.2024 14:34

הח”כ לשעבר ד”ר מיכאל בן ארי התייחס היום (שני), בריאיון ל-103fm, לכתב האישום שהפרקליטות הגישה נגדו בגין הסתה לגזענות נגד ערבים – אחרי עינוי דין של 6 שנים.

הוא סיפר: “בתחילת החקירה נגדי, שלחתי מכתב לנורית ליצמן שהייתה המשנה לפרקליט המדינה, ואמרתי לה אני אשלח לך רשימה של אמירות ואת תגידי לי מה גזענות ומה לא גזענות. אבל היא הבינה שאני הולך להפיל עליה מוקש ואני מביא ציטוטים של אבי גבאי יו”ר העבודה לשעבר וכמובן ידידנו ליברמן – שאמר להעביר את אום אל פאחם לרשות הפלסטינית. כלומר, הוא התייחס לערבים בהכללה. מדובר פה ברדיפה שלי”.

בן ארי הגיב לטענת המגישה, ליאת רון – ‘מה שאתה אומר בן ארי, זה לא נשמע טוב’: “מעולם לא שמעתי אמירה כזו פטרונית כמו האמירה שעכשיו את הפנית אליי.

“תקשיבי ליאת, יש שריפה שהולכת לשרוף אותנו ואני רואה את זה מול עיניי, אני זעקתי במשך שנים שיש פה שריפה. בקשר לשבעה באוקטובר, אני אמרתי מה הם יעשו, אני מזכיר שם את שמות הישובים, כל זה נמצא בחומרי החקירה נגדי. הם סגרו גם את דף הפייסבוק שלי גם עם 57 אלף עוקבים”, ציין.

“דיברתי על כך שהם יכנסו, יאנסו וירצחו. אמרתי את שמות הקיבוצים. מי שביקש מהפייסבוק לסגור לי את דף הפייסבוק, זו הפרקליטות”, האשים  במסע רדיפה נגדו. “זו השחתה של מערכת המשפט”.

הוא הדגיש: “מלקטים פירורים כדי להרשיע אותי, כשעופר כסיף אומר שמותר לרצוח חיילי צה”ל, אז את אומרת (-ליאת רון) שצריך לפסול גם אותי וגם אותו”. בן ארי הביע את זעמו על עצם האזכור שלו לצד ח”כים מהמפלגות הערביות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות