השר בן גביר: “כשתוקפים אותי – תוקפים כי אני רוצה לשנות”

השר לביטחון לאומי נאם בטקס חניכת מתחם אימונים והענקת דרגות לראשי כיתות הכוננות במחוז ת"א - ואמר כי ב-7 לאוקטובר הוכח שצריך גישה שונה בכל הקשור למשטרה: "כשתוקפים אותי - תוקפים כי הבאתי דברים אחרים, שלא היו במשטרה. שנים רבות לא האמינו שצריך לחלק נשקים"
חיים טוויל
ט' תמוז התשפ"ד / 15.07.2024 00:19

היום (ראשון) התקיים טקס חניכת מתחם אימונים של מרחב איילון והענקת דרגות לראשי כיתות הכוננות של מחוז ת”א, במעמד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ממ”ז ת”א ניצב פרץ עמר, שוטרי מרחב איילון וחברי כיתות הכוננות.

השר לביטחון לאומי אמר בטקס: “מתרגש הערב מכל אחת ואחד שיושב כאן, יש כמה מכם שאני מכיר שנים רבות, מנהיגים ומובילים אחד אחד. אני מחבק אתכם. אני מחבק את המשפחות שלכם שבאו לתמוך ביקירים שלהם. עלה פה מקודם מפקד כיתת הכוננות של חולון, וישר עלה לי בראש הבת שלי שלומדת שם. והוא וחבריו המתנדבים בכיתות הכוננות שומרים עליה. שומרים על הילדים שלכם. שומרים על הילדים של עם ישראל.

“מצדיע לכל אחת ואחד מכם. אתם הגאווה והשראה של עם ישראל. אתם מכפילי כוח של משטרת ישראל, כשהגעתי לתפקיד השר היו 70 כיתות כוננות בלבד, ובמאבק ארוך ונחוש שהובלתי הוקמו מאות כיתות כוננות. היום יש למעלה מ-900 כיתות כוננות ברחבי הארץ.”

השר בן גביר התייחס למתקפות של השמאל על פעילותו: “כשתוקפים אותי – תוקפים אותי כי אני רוצה לשנות. כשתוקפים אותי – תוקפים אותי כי אני הבאתי דברים אחרים, שלא היו במשטרה.

“זו לא בושה להגיד: שנים רבות לא האמינו בזה שאזרחים ישתלבו בעשייה המשטרתית; שנים רבות לא דיברו על מכפילי כח; שנים רבות לא האמינו שצריך לחלק נשקים; שנים רבות האמינו בתפיסה שונה – ש’נעשה שקט, יהיה שקט בבתי הסוהר וניתן עוד ועוד בקלאוות למחבלים, אז יהיה כאן טוב ושקט ורגוע’ – בשביעי לעשירי זה התנפץ”.

מפקד מחוז ת”א, ניצב פרץ עמר: “התכנסנו לטקס חנוכת מתחם האימונים של מרחב איילון, הקמת כיתות כוננות חדשות והענקת דרגות למתנדבים. מתחם האימונים של מרחב איילון הוקם על מנת לשמר את כשירותם המקצועית של השוטרים ושל כיתות הכוננות במחוז.

“בתקופה הקשה לאחר אירועי ה-7 באוקטובר למדנו לדעת כי המשטרה היא המגן האנושי עבור תושבי מדינת ישראל, ונוכחנו לראות את רוח ההתנדבות הגדולה והמרגשת הקיימת בעם.

“מאחל הצלחה למפקדי כיתות הכוננות אשר מקבלים היום דרגות, עלו והצליחו. מבקש להודות לשר ולמשרד לבל”מ על התמיכה בהקמת כיתות הכוננות, מתוך ראיית הצורך להגברת תחושת הביטחון של אזרחי מדינת ישראל, וקידומה של משטרת ישראל בתחומים השונים”.

מתחם האימונים של מרחב איילון נועד לשמש את שוטרי המרחב וכיתות הכוננות לאימונים, ולשימור המוכנות המבצעית כחלק מתרחישי הייחוס אליהם מתאמנים השוטרים והמתנדבים.

המתחם מצויד במצלמות במעגל סגור, כאמצעי ללמידה ותחקור. כיתות הכוננות של מחוז ת”א הינן חלק ממארג כוחות הביטחון של המחוז המיועדים לפעול נגד איום של פעילות חבלנית עוינת על אזרחי המחוז באירועי חירום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות