30 שנה לפטירה: אוקראינה הנפיקה בול חריג לכבוד הרבי מליובאוויטש

הבול לכבודו של הרבי מליובאוויטש, שנולד בעיר ניקולייב, חריג במיוחד בנוף הבולים החדשים במדינה השקועה במלחמה • שליח חב"ד: "שומע גם מאוקראינים רבים שאינם יהודים הערכה גדולה לרבי, הם רואים בו דמות מופת יהודית-אוקראינית שהגיעה לעמדת השפעה בינלאומית"
חרדים 10
ח' תמוז התשפ"ד / 14.07.2024 12:01

30 שנה לפטירת הרבי מליובאוויטש זצ”ל:  השירות הבולאי של אוקראינה השיק בול מיוחד לכבודו – זאת כהוקרה לחב”ד ולפעילותה במדינה.

בשנתיים האחרונות מרבית הבולים החדשים באוקראינה עוסקים בנושאי מלחמה וצבא. הבול לכבודו של הרבי מליובאוויטש, שנולד בעיר ניקולייב שבאוקראינה, חריג במיוחד בנוף הבולים החדשים במדינה השקועה במלחמה נגד רוסיה בשנתיים וחצי האחרונות.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, השירות הבולאי האוקראיני התייעץ עם חב”ד טרם השקת הבול – והוחלט כי הוא יציג את מרכז חב”ד העולמי-770 בשכונת קראון הייטס. על הבול, במקום חלונות הבניין, מופיעים ספרי אדמו”רי חב”ד לאורך הדורות.

שליח חב”ד בקייב  שיזם את הנפקת הבול אמר: “אני שומע גם מאזרחים אוקראינים רבים שאינם יהודים הערכה גדולה לרבי, הם רואים בו דמות מופת יהודית-אוקראינית שהגיעה לעמדת השפעה בינלאומית”.

לדבריו,  “אין יום מתאים וראוי יותר מאשר יום ג’ תמוז לכבד את הרבי, להביע את ההוקרה לפעילות שלוחי חב”ד בכל העולם, ובפרט לפעילות שלוחי חב”ד באוקראינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות