‘שזה לא יגמר לחלאה בקלות’: השר לשעבר ששכל את בנו על החיסול

יזהר שי, ששכל את בנו ירון הי"ד ב-7 באוקטובר, מקווה שמוחמד דף עוד חי וסובל - ברגעיו האחרונים • "הלוואי שהוא פצוע קשה מאוד, נושם את נשימותיו האחרונות ומתפלל שזה כבר ייגמר, אבל תוך שהוא מודע היטב ומבין מי פגע בו ומי גבה ממנו את מחיר קורבנותיו"
חרדים 10
ח' תמוז התשפ"ד / 14.07.2024 01:27

השר לשעבר, יזהר שי, ששכל את בנו ירון שי הי”ד בשבעה באוקטובר הגיב הערב על מבצע החיסול של רמטכ”ל חמאס מוחמד דף.

בפוסט שפרסם ברשת הטוויטר, הוא סיפר על תחושותיו על המבצע: “בעוד מדינה שלמה מחכה לאישור סופי על חיסולו של החלאה, הרוצח, ימח שמו וזכרו, אני דווקא מביע משאלה קטנה: מי יתן והוא עדיין לא מת.

“הלוואי שהוא פצוע קשה מאוד, סובל קשות מכוויות וכאבי תופת, נושם בכבדות את נשימותיו האחרונות ומתפלל כבר שזה ייגמר. מי יתן וזה לא ייגמר לו בקלות. שיסבול ייסורי תופת עוד כמה שעות טובות, עדיף כמה ימים קשים ונוראים, אבל תוך שהוא מודע היטב ומבין מי פגע בו ומי גבה ממנו את מחיר קורבנותיו, סוף סוף.

“וכשינפח בסופו של סבל ארוך וקשה את נשמתו הבזויה, הלוואי שיש עולם הבא ובו תצעד הנשמה החלאתית שלו בין שורות של 1,600 נשמותיהם של קורבנות המלחמה הארורה הזו. והם ירקו עליו ויצליפו בו כל אחת בתורה, נשמות טהורות וחפות מפשע שנלקחו על ידי החלאה וחבר מרעיו הרוצחים. ובסוף המסלול המשפיל שתעבור נשמת החלאה הזה, במקום להגיע אל 70 הבתולות המדומיינות שלו, היא תגיע לגיהנום כדי להמשיך להיצלות שם לנצח באש תופת ובסבל אינסופי, ביחד עם שאר המרצחים השפלים שקמו עלינו באותו יום.

“הלוואי שאזכה לדעת שזה היה גורלו של אחד מהאחראים המרכזיים למותו של בני האהוב, שנפל בקרב גיבורים בהגנה על חפים מפשע מפני שליחיו הבזויים של החלאה הזה, ימח שמו וזכרו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות