מבוהל? מתקפה של לפיד על נתניהו אחרי ניסיון החיסול של מוחמד דף

חיסול דרמטי של בכירי חמאס מוחמד דף וראפע סלאמה? יאיר לפיד עסוק בעיקר במתקפה נגד ראש הממשלה - ושיגר שרשרש הודעות לתקשורת: "זו הצלחה של צה״ל וצה״ל בלבד. מי שלא לוקח אחריות על כישלונות שלא יעשה לנו מסיבות עיתונאים על הצלחות”
אריה ריבקינד
ח' תמוז התשפ"ד / 13.07.2024 23:18

בעוד צה”ל הפציץ במבצע דרמטי עם השב”כ  מתחם שבו שהו על פי המודיעין שבידיהם רמטכ”ל חמאס מוחמד דף וראפע סלאמה,  מאדריכלי השבעה באוקטובר, ראש האופוזיציה יאיר לפיד עסוק בעיקר במתקפה נגד ראש הממשלה.

תחילה פרסם הודעה שבה מיהר להדגיש כי הצלחת המבצע בחאן יונס – במידה שאכן דף חוסל – שייכת לצה”ל בלבד ולא לנתניהו. “אם אכן התקיפה בחאן יונס הצליחה ומוחמד דף נהרג סוף סוף (אמן! כן יהי רצון!) זו הצלחה של צה״ל וצה״ל בלבד. מי שלא לוקח אחריות על כישלונות שלא יעשה לנו מסיבות עיתונאים על הצלחות”.

בהמשך פרסם הודעה נוספת על עסקת החטופים. לפיד הצטרף לצעדה לירושלים כשהמסר ברור – לא לאפשר לחיסול ברצועה לקבור את עסקת החטופים. “צעדנו היום לירושלים כדי שיהיה ברור שאסור לחסל את עסקת החטופים. את העסקה צריך לעשות עכשיו, בשביל הילד של עינב ובשביל כל הילדים של האנשים שנמצאים איתנו. אנחנו צריכים עסקת חטופים עכשיו”.

הודעה נוספת עסקה שוב במסיבת העיתונאים של נתניהו. “מי שלא בא לחבק את תושבי בארי אחרי הצגת התחקיר בחמישי, שלא יעשה מסיבת עיתונאים על חיסול דף בשבת. מי שלא לוקח אחריות על כישלונות, אין לו קרדיט על הצלחות”.

אחרי מסיבת העיתונאים הוא צייץ:  “שני דברים שלא היו במסיבת העיתונאים הלחוצה של נתניהו: אף מילה טובה על צה״ל, ובלי סיכת חטופים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות