הלם: העיתונאי הבכיר שהתחבק עם הנשיא ביידן החל ללעוג לו בציוצים

הפרשן המדיני ברק רביד, המזוהה עם ממשל ביידן, שקיבל את פרס העיתונות האמריקנית מידי הנשיא ותועד מתחבק איתו בחום, החל ללעוג לביידן בסדרת ציוצים: "רק חסר שיגיד שהוא ישמור על נתניהו מאוחדת" • הגולשים נותרו בהלם: "עכשיו אתה יורק עליו? תתבייש"
אבי כץ
ו' תמוז התשפ"ד / 12.07.2024 11:15

זורקים אבן אחר הנופל? העיתונאי ברק רביד, פרשן מדיני באתר ‘וואלה’ וב-CNN,  המזוהה עם ממשל ביידן כאשר רק לפני מספר חודשים קיבל את פרס העיתונות האמריקנית מידי הנשיא ותועד מתחבק איתו בחום, החל היום (שישי) ללעוג לנשיא ג’ו ביידן בסדרת ציוצים ברשת הטוויטר.

את הציוצים פרסם על רקע הטעויות של הנשיא ביידן בנאום ובמסיבת עיתונאים שקיים אמש, במהלכם התבלבל מספר פעמים, כאשר כינה את קמילה האריס “סגנית הנשיא טראמפ”, והציג את נשיא אוקראינה בשם “פוטין”, וגם טען כי יש לו תמיכה אדירה בסקרים בישראל.

על המשפט “סגנית הנשיא טראמפ” לעג רביד וכתב: “רק חסר שיגיד שהוא ישמור על נתניהו מאוחדת”, בפרפרזה למשפט של יו”ר האופוזיציה דאז בוז’י הרצוג במהלך עימות מול נתניהו כי “ישמור על נתניהו מאוחדת”.

על האמירה של ביידן – “המצב שלי בסקרים בישראל יותר טוב ממה שהוא כאן” – הגיב  הכתב המדיני: “הוא לא יותר טוב…”

הצעד המפתיע של רביד גרר תגובות מצד הגולשים.  “אני בהלם, באמת בהלם”, כתב הגולש נועם מדר, שותף בקרן גידור. “לפני חודשיים קיבלת ממנו את הפרס הכי חשוב בחייך והיום אתה לועג לו? מחריד בעיני”.

והגולש יניב אזולאי תהה: “הגם אתה, ברוטוס?”

גולש נוסף תקף: “אם היית עיתונאי ולא שופר עלוב, הביקורת שלך הייתה מוצדקת. רק לפני רגע אכלת מכף ידו של ביידן, קיבלת ממנו פרס על זה שהיית שופר מצטיין, כאשר אתה יודע היטב את מצבו הקוגנטיבי הבעייתי ועכשיו אתה יורק עליו? תתבייש”.

ובן יאיר הגיב: “‘עיתונאי’.  רק השבוע הבנת וידעת מה מצבו, או שפשוט המפעילים שלך הנחו אותך להעלים את המידע הזה מהציבור? לא ראית את זה כשהוא העניק לך פרס רק לפני חודשים ספורים? אתה עדיין מצפה שנאמין לדיווחים שלך? גם הפעם הביביסטים צדקו”.

הכתב הפוליטי של ערוץ 14 מוטי קסטל הגיב: “לקח להם 4 שנים לראות את מה שראינו כולנו ב-2020…”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות