“חאפריות” • הפאדיחה של הממשל: הסנקציות הוטלו על האדם הלא נכון

איזו טעות: הממשל האמריקני הטיל סנקציות על אביעד שריד מהיישוב רבבה כי שמו דומה לאחד מראשי ארגון 'צו 9' • "אני משרת מילואים כבר 170 יום והופתעתי לגלות שהאמריקנים הטילו עליי סנקציות"
יוני גרין
ו' תמוז התשפ"ד / 11.07.2024 22:26

מבוכה לממשל ביידן: לאחר ההודעה על הטלת סנקציות נגד שניים מראשי ארגון ‘צו 9’, מתברר כי בטעות הוטלו העיצומים על אזרח ישראלי בעל שם דומה לאחד מראשי הארגון.

מדובר באביעד שריד מהיישוב רבבה שהופתע לגלות כי הוטלו עליו סנקציות למרות שהוא כלל לא קשור לארגון צו 9.

שרד כתב לאיש התקשורת ינון מגל: “שמי אביעד שריד, גר בישוב רבבה בשומרון. אני משרת מילואים כבר 170 יום והופתעתי לגלות שהאמריקאים הטילו עליי סנקציות כאחד מראשי ארגון ‘צו 9’. אני לא קשור לארגון ובכלל שרתתי שירות קרבי פעיל פול טיים בצפון במשך החודשים הראשונים של המלחמה. המליצו לי להביא לידיעתך כדי לחשוף את האיוולת של האמריקנים”.

סגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון: “מדובר בתושב השומרון, משרת מילואים פעיל שלא פעיל בארגון צו 9. כל ‘חטאו’ במרכאות, הוא שהוא נושא שם זהה לפעיל צו 9. זה קטע מטורף. עזבו שהסנקציות של ביידן הן איום על כל אזרח וחייל מילואים בישראל, כעת אזרח מהשורה משלם מחיר בגלל חאפריות אמריקנית”.

מוקדם יותר היום הודיע משרד האוצר האמריקני כי הטיל סנקציות נוספות על ישראלים – ובהם על רעות בן חיים, מייסדי ארגון ‘צו 9’, אם לשמונה ילדים בת 38, תושבת נתיבות.

מלבדה הוטלו גם סנקציות על אביעד שלמה שריד – אלא שכאמור הן כוונו לאדם בעל  שם זהה מהיישוב רבבה – ולא לאדם הנכון.

האמריקנים הודיעו על הטלת סנקציות גם נגד ארגון להב”ה, חוות חנוך, חוות מיתרים, החווה של נריה, יששכר מן והחווה שלו בדרום הר חברון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות