ח”כים חרדים לנתניהו: תרחיב את הממשלה, תומכים בצירוף סער

ח"כים חרדים סבורים כי אישור חוק הגיוס בהרכב הנוכחי של הממשלה יהיה מורכב - ותומכים בהרחבת הקואליציה • האם סער ימונה במקום גלנט?
חרדים 10
ו' תמוז התשפ"ד / 11.07.2024 22:07

ח”כים חרדים מהקואליציה העבירו לראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לפיו הם מעוניינים בהרחבת הממשלה – ובצירופו של ח”כ גדעון סער.

לפי דיווח הערב (חמישי) של מיכאל שמש ב’כאן חדשות’, במפלגות החרדיות סבורים כי אישור חוק הגיוס בהרכבה הנוכחי של הממשלה עשוי להיות מורכב.

הבוקר פורסם, כי  נתניהו דן ביממה האחרונה עם מקורביו על אפשרות להגיש הצעה שתוביל להצטרפותו של יו”ר הימין הממלכתי גדעון סער לממשלה.

לפי הדיווח, בקואליציה שומרים על קשר עם סער, ונתניהו דן עם מקורביו על הצעה ריאלית, במסגרתה ישמש כשר המשפטים. אולם גורמים בכירים בקואליציה סבורים שלהצעה כזו אין היתכנות ורק אם יוצע לו תיק הביטחון זה יקדם מולו את השיח.

בינתיים, נתניהו לא ממהר לאמץ את ההצעה לפטר את שר הביטחון יואב גלנט באמצע המלחמה, למרות דרישה של מספר ח”כים מהליכוד. אבל אם השיח מול סער יתקדם – לא מן הנמנע שהדבר הזה יקרה בהמשך.

בסביבתו של סער הכחישו את הדרישה לקבל את תיק הביטחון מצידו ועל שיח שמתקיים מולו בעניין.

בראיון שהעניק הבוקר לגלי צה”ל אמר סער: “לא שמעתי על כך שום דבר, לא התקבלה שום הצעה כזאת. הדבר היחיד שחשוב כרגע הוא מצב המלחמה”. הוא הוסיף ואמר: “מערכת היחסים של נתניהו וגלנט היא אחד הדברים שהכי מקשים ומכבידים על היכולת לנהל את המלחמה בצורה מיטבית”.

מי שהזדעקה נגד הכוונה למנות את סער לשר הבטחון הייתה חברת הכנסת טלי גוטליה שצייצה בחשבון הטוויטר שלה: “גדעון סער שר בטחון? ירדנו מהפסים לגמרי? אין אנשים מעולים בליכוד שיכולים להחליף את שר הבטחון? עד כדי כך אין לליכוד גאווה עצמית?

“אדוני רה״מ תתעסק בלהוביל אותנו לנצחון ופחות במשחקים פוליטיים. 64 מנדטים בשם כל השמות יש לך. אל תשפיל את בוחרי הליכוד.

“אזכיר לך קצת ממילותיו של סער: ‘היום צו השעה הוא החלפת שלטונו של נתניהו. אני לא אתן יד לאדם שבמודע מעדיף את טובתו האישית. אין אדם שנאבק בנתניהו בעשור האחרון יותר ממני’! אנשי הליכוד חובתכם לומר לרה״מ לא להכניס גיס חמישי לתוכינו! מפלגת הליכוד היא לא ברירת מחדל היא מפלגת שלטון ימנית וערכית אלא אם מישהו בצמרת חושב אחרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות