פצוע אנוש במתקפת כטב”מים על קיבוץ כברי: “מספר כלי טיס חדרו”

צה"ל: חוסל בכיר במנגנון ביטחון הפנים של חמאס • 5 שיגורים מרפיח יורטו • משרד הבריאות בלבנון: 466 נהרגו ו-1,438 נפצעו מתחילת המלחמה • דיווח בוושינגטון פוסט: ישראל וחמאס הסכימו שאף אחד מהם לא ימשול בעזה בשלב 2 לעסקה • עדכונים שוטפים
חרדים 10
ה' תמוז התשפ"ד / 11.07.2024 11:48
היום ה-279 למלחמה I עדכונים שוטפים:

מחזיקים בתעודת עו”ס? זו הסיבה שכדאי לכם למלאות הטופס הזה

13:26 –  יורטו מספר מטרות אוויריות חשודות שעשו את דרכן לישראל מלבנון

לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה לפני זמן קצר מספר מטרות אוויריות חשודות שעשו את דרכן לישראל משטח לבנון. המטרות לא חצו לשטח ישראל ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

11:44 – מספר כלי טיס בלתי מאוישים חצו משטח לבנון ונפלו בגליל המערבי

בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 10:41 במרחב הגליל העליון: לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מספר מטרות אוויריות שעשו את דרכן לישראל משטח לבנון.

בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב הגליל המערבי בשעה האחרונה, זוהו מספר כלי טיס בלתי מאוישים שחצו משטח לבנון ונפלו במרחב הגליל המערבי.

11:34 – ישראלי נפצע אנוש במתקפת הכטב”מים על כברי

ישראלי נפצע אנוש במתקפת כטב”מים בקיבוץ כברי שבגליל המערבי. הקיבוץ, הסמוך לנהריה, לא פונה במהלך המלחמה. במסגרת המתקפה של חיזבאללה, חדרו מספר כלי טיס לשטח ישראל והתרסקו במרחב כברי. נזק נגרם לבית ולרכבים שחנו סמוך.

11:20 – תוך חצי שעה: צה”ל חיסל את המחבלים שביצעו הבוקר את השיגורים לעוטף עזה

בסגירת מעגל מהירה של חיל האוויר ואוגדה 162, כלי טיס תקף וחיסל בתוך 30 דקות את המחבלים שביצעו הבוקר את השיגורים לעוטף עזה ממרחב רפיח. בנוסף, כוחות מחטיבת האש 215 וחיל האוויר תקפו מהקרקע ומהאוויר, בארטילריה ובאמצעות כלי טיס ומטוסי קרב, מטרות טרור במרחב ממנו בוצעו השיגורים.

11:01 – אזעקות בגליל המערבי מחשש לחדירת כטב”ם

אזעקה הופעלה ביישובים בצת, ראש הנקרה, לימן, מצובה, אזור תעשייה אכזיב מילואות, שלומי וחניתה שבגליל המערבי. לא דווח על נזק או נפגעים. אזעקה הופעלה גם ביישובים יערה, שייח’ דנון, יחיעם, נתיב השיירה, עין יעקב, געתון, מצובה וכברי.

10:42 – אזעקות בגליל העליון מחשש לחדירת כטב”ם

אזעקה הופעלה ביישובים יפתח, דישון, רמות נפתלי, מלכיה ובמרכז האזורי מבואות חרמון שבגליל העליון, בעקבות חשד לכניסת כלי טיס עוין. לא דווח על נזק או נפגעים.

09:25 – צבע אדום בשורת יישובים בעוטף עזה, חמישה שיגורים זוהו ויורטו

התרעות צבע אדום הופעלו בכמה יישובים במועצה האזורית אשכול: יתד, חולית, שדה אברהם, דקל, אבשלום, יבול וכרם שלום. לפחות חמישה שיגורים זוהו, אין נזק או נפגעים.

09:20 – חוסל מחבל במנגנון ביטחון הפנים של חמאס

כוחות צה”ל ושב”כ חיסלו את המחבל חסן אבו כויכ, ראש מחלקת המבצעים הביטחוניים במחוז מחנות המרכז, במנגנון ביטחון הפנים של חמאס.

צה”ל ממשיך לפעול במטה אונר”א במרכז הרצועה. ביממה האחרונה הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים במרחב המטה. בין האמל”ח שאותר, רחפני נפץ, מטענים, רימונים, רובי צלפים, פצצות מרגמה, רקטות, מטולי RPG ועוד. במקביל לכך, הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף את מתחם הלחימה שבמרחב, ממנו מחבלים ביצעו ירי לעבר הכוחות בעת הלחימה.

09:05 – ראש ממשלת בריטניה וביידן נפגשו ודנו על המלחמה בעזה

ממשלת בריטניה: ראש הממשלה החדש קיר סטארמר נפגש בחדר הסגלגל עם ביידן ודן עימו במלחמה בעזה.

08:55 – צה”ל הודיע שתקף הלילה יעדים בחמישה מרחבים שונים בדרום לבנון, כולל המשגר שממנו בוצע הירי לשתולה אתמול

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר אתרים צבאיים במרחבים רב א-תלתין ואל עדייסא. במקביל, הותקפה עמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה, לצד תשתית צבאית בשימוש הארגון במרחב אל-חיאם.

08:35 – משרד הבריאות בלבנון מעדכן: 466 נהרגו ו-1,438 נפצעו מתחילת המלחמה בשמונה באוקטובר

08:00 – דיווח: ישראל וחמאס הסכימו שאף אחד מהם לא ימשול בעזה בשלב ה-2 לעסקה

בוושינגטון פוסט דווח, כי ישראל וחמאס הסכימו לתוכנית ממשל ביניים שתתחיל בשלב השני לעסקה, שבו לא חמאס ולא ישראל ישלטו בעזה. הביטחון יסופק על ידי כוח מאומן על ידי ארצות הברית ונתמך על ידי מדינות ערב מתונות, ומי שישלוט דה-פאקטו הם כ-2,500 פלסטינים תומכי הרשות בעזה שכבר נבדקו על ידי ישראל.

07:00 – סמוטריץ’ פסימי לגבי המתווה בו ישוחררו בשלב הראשון 30 חטופים: “הלוואי שיגיעו למספרים כאלה”

על המצב הביטחוני בצפון: שר האוצר הבהיר שיש לצאת למלחמה בלבנון, ולהעביר לשטח הלבנוני את רצועת הביטחון. “צה”ל יכול במהלך מהיר ואגרסיבי לשלול את הרוב המוחלט של היכולות של חיזבאללה, במלחמה קצרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות